Ongelooflijk dat het alweer een jaar geleden is. Tijd is zoiets geks. Ik ben blij dat je je gesteund voelt en heb er echt respect voor hoe jij je door alles heen worstelt. Heel veel sterkte
Bedankt voor jullie lieve reacties. @Meral Printen is inderdaad wel een goed idee. Morgen is zijn sterfdag en ondanks dat ik hem voor mijn gevoel al kwijt was toen alles gebeurde, zie ik er enorm tegenop. Het moment dat hij echt overleed in mijn armen..het blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik droom erover, zie het soms voor me, heb hartkloppingen en voel me vreselijk. Gewoon al een jaar zonder hem.. Hoop dat deze tijd snel voorbij is.
Ook hier moet je helaas doorheen lieve Tienn. En tuurlijk doet het pijn! Maar je hebt bewezen sterk te zijn, dus gun jezelf ook gewoon even het verdriet. Knuf!
Heel veel sterkte morgen. Ik zal een kaarsje branden. En blijf jezelf, ondanks wat anderen zeggen, het is jouw verdriet en rouwverwerking. Niet van die anderen.
Lieve Tien, verdrietig mag je zijn. Laat het alsjeblieft toe. Emoties horen bij het leven. Wat ben je sterk. Sterkte vandaag, ik denk aan jullie!