en toen vergat ik....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    whahaha waxine lichtjes onder de kraan, werkt vast :) geweldig.

Ik heb het meer met spullen.
    Gisteren nog, ging de tafel dekken en ik wilde opscheppen maar waar was nou toch de opscheplepel? Die had ik toch echt neergelegd. Werd zelfs boos op mijn man hahaha, die toen al lachend naar het aanrecht wees en daar lag die dan keurig te wachten. Maar dan ben ik zelf echt heel erg van in de veronderstelling dat ik dat ding toch echt op de tafel had gelegd....

En zo gebeurd dat met sleutels, rijbewijs (nog steeds kwijt....), hondenriem, schoenen, tvgids etc...

Woorden kan ik ook goed husselen, en als mensen dan gaan lachen omdat ik een niet bestaand woord uitspreek dan snap ik niet wat er te lachen valt (tot ze het woord herhalen hahaha).

En geloof me, het gaat niet over. Het wordt steeds erger hahaha. Na Gwen was ik warrig en nu is het niet meer te redden :)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

terug smsen vergeet ik weleens en waar ik iets heb neergelegd. Of ik iets al verteld heb of niet. Maar ik mag niet klagen kwa iets niet meer weten of vergeten.

Wat ik nog niet ben vergeten is mijn pincode terwijl ik daar altijd al bang voor ben dat ik in een drukke rij sta en het niet meer weet., ik verbaas me erover dat ik die elke keer nog weet hahaha. maar het mooie is is dat mijn man de pincodes van onze passen weleens door elaar haalt hahaha :D

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    * oven aangezet ipv de magnetron, met als gevolg dat miojn theedoek verbrand/bruinig eruit kwam
    (nee die theedoek hoorde er in hoor, het moeste gepofte aardappels worden)
    * na een half uur vond ik het toch wel raar dat ik de kip nog niet rook, Had ik het icoontje wel omgedraaid maar detemp. niet!
    * nieuwe telefoon besteld en kreeg maar geen bevestigingsemail, (tja als je een heel verkeerde email opgeeft en een heeel oud telefoonnummer?)

* midden in een verhaal stoppen met praten, ben ik vergeten dat ik aan vertellen was, na een paar minuten weer verder gaan alsof ik nooit gestopt was me tpraten. (volgens mijn zus deed ik dit gister meerdere malen..)

Ik ben er van overtuigd dat je als je zwanger bent,
    je een man bent geworden.
    Je kan GEEN twee dingen meer tegelijk!

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    kijk.. ik werk op een school en daar heb je klassenboeken, een soort agenda voor de hele klas. Laatst heb ik een hele klas kwaad laten wachten in de pauze omdat ze het klassenboek kwijt waren. Dus ik zei dat ik naar onze werkruimte toe zou lopen en het ding op mijn tafel wilde zien als ik terug kwam.. loop ik dat hok binnen.. ja hoor.. had ik hem zelf daar neergelegd..

Vervolgens komt er een paar dagen later een leerling uit een andere klas bij mij, hun klasseboek was ook weg. Nou, had hem dus niet gezien, kind halve school af zoeken en weer terug bij mij. Of ik hem echt niet gezien had, nou, nee dus.. wat er dan achter me lag :confused:

daarnaast weet ik ook bijna geen enkele naam meer van mijn leerlingen..

x

5. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    - druk vertellend met vriendlief naar de wc willen lopen en dan ineens buiten staan ipv wc
    - gewoon 3 dagen vergeten terug te smsen (in de zin van: doe ik zo wel) en dan iedereen zwaar ongerust laten zijn
    - inderdaad vergeten dat je buik wat dikker is en je tussen 2 stoelen door willen persen en dan ineens vast hangen
    - namen van familie vergeten (sja hoe leg je uit over wie je het precies hebt als familie van vriendlief uit 300 personen bestaat)

6. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    - Halverwege een zin niet meer weten waar ik het ook alweer over had... :oops:
    - Wat ik op bepaalde plekken ook alweer kwam doen...
    - Of ik al ontbijt heb gehad en wat dit ook alweer was...
    - Boodschappenlijstje gemaakt en dan vergeten waar ik deze neer heb gelegd...
    - Of ik de auto wel op slot heb gedaan...
    - Meerdere malen deur achter me dicht trekken zonder sleutel mee te nemen (gelukkig wonen ouders in de buurt en hebben zij ook een sleutel)...
    - Dingen vragen die mensen net 5 min. geleden hebben verteld...
    - Haarlak onder mijn oksel spuiten ipv deo :oops: dies erg...!
    - Woorden door elkaar gooien (geetje beel ipv beetje geel ofzow)...
    - Ergens naartoe willen lopen en dan compleet ergens anders naartoe gaan...
    - Iets op willen warmen in de magnetron maar dan vergeten op start te klikken... en je dan maar afvragen waarom het zo lang duurt...
    - Vergeten dat ik iets net heb verteld en ga zo maar doooooor....

In het begin schrok ik hier wel van... dacht echt dat ik gek werd... nu word het wat minder of ben ik eraan gewend geraakt ... :(: :(: :(:
    Wel humor om al deze dingen te lezen...

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina