precies! De eerste de beste die daarmee naar mij loopt te vloeken is zijn haar leven niet zeker meer. Wat er eerder is gezegd, Ik zou per direct het contact verbreken met schoonzus en dit advies ook aan goede vriend meegeven. Jullie hoeven dit niet van haar te pikken, ga lekker jullie eigen gang en laat haar lekker uit de hoogste boom neerpletten.
Ik heb die vriendin van de familievriend ook gezegd dat ze zich niet moet laten gek maken door een 19 jarige puber zonder enige vorm van verstand in dr donder.... En booey, binnenkort wordt dat heel makkelijk. Ze gaat verhuizen naar Rotterdam, dan wordt het contact stukken minder denk ik (hoop ik)
volwassen? Het feit dat ze 19 is en een kind heeft, maakt haar zeker niet volwassen. Dat is een titel waarna je je moet gedragen. Zij gedraagt zich als een snotneus van 15 met dat soort taalgebruik. Breezertje ontbreekt nog. Tjee wat kan ik me ergeren aan dit soort figuren. Maar dat was geloof ik al wel duidelijk...
Glimworm, ik vind echt dat ze haar excuses moet aanbieden aan hun beide. Zij en de vriendin van die man hebben al vaker bonje gehad in het verleden, maar nu hebben ze kinderen. Je zou denken dat je die onzin dan lekker in het verleden laat....
Linana, wat een afschuwelijk irritant wijf zeg. Sorry, heb er geen andere woorden voor. Hopelijk kan je vriend tot haar doordringen en verder zou ik zo'n figuur ook zoveel mogelijk mijden. Onthoud verder dat jij niet verantwoordelijk bent voor haar gedrag, je hoeft je nergens voor te schamen en je hebt ze ook laten blijken dat je het niet met haar berichtgeving eens was, dus meer kun jij niet doen!
Ik vat 'm ook niet hoor. Heeft schoonzus dat tegen die vriend van jullie gezegd? En waarom komt die dan verhaal bij jullie halen? Wat hebben jullie ermee te maken? Sorry ik snap het verhaal niet zo.
Het zal wel aan mij liggen,maar waarom moeten jij of je man jullie schoonzus aanspreken??? Jullie vriend heeft een conflict met haar dus vind het logischer als hij haar zelf daarop aanspreekt. Neemt niet weg dat haar gedrag onacceptabel is. Maar vind het ook niet netjes dat jullie vriend jullie hierop aanspreekt terwijl jullie hier niets mee te maken hebben,ook al is zij familie van jullie.
ik heb ts ff gequot, want het staat er allemaal in: die vriend stond dus op de stoep bij ts om verhaal te halen, waarschijnlijk omdat zij familie zijn. Het is een gezamelijke vriend, allemaal kindjes in dezelfde leeftijd ongeveer. Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan het verhaal is, je leest hier wel eens dingen, maar dit is toch duidelijk.
Tulip zo zit het inderdaad! Dank je! En Agnes de reden dat hij hier op de stoep stond was omdat hij net bij haar weg kwam. Zij heeft een aantal keer onze naam genoemd in haar uitbarsting en hij was dus benieuwd wat onze rol hierin is. Volgens mijn schoonzusje zouden ze ons ook "na-apen". Tjsah... noem mij een nuchtere hollander ondanks mijn buitenlandse roots. Maar ik mijn ogen heb je het toch al snel dat jongetjes in dezelfde leeftijd, dezelfde kleding ongeveer dragen. Zoveel keus is er nou eenmaal niet voor jongetjes. Er drama om lopen maken is al helemaal overdreven. Die vriend kwam hier trouwens volkomen volwassen verhaal halen hoor, geen getier, gescheld etc.
joh, die schoonzus van je spoort gewoon niet. Alsof iemand voor zn lol zijn/haar kindje precies hetzelfde kleedt om haar na te apen, whaha wat een dom wicht.
Oh oke snap hem. Ja dan zou ik ook een stevig gesprek met haar aangaan. Sccs iig. En idd er is weinig keuze wat betreft jongens kleding.
En zelfs al wordt er na-geaapt, dan nog reageer je niet zo ongelooflijk onbeschoft. Ze had ook normaal kunnen aangeven dat ze het gevoel heeft dat ze wordt nageaapt en dat ze dat vervelend vindt. Dit is ronduit agressief zeg.
Ja is het ook. Ik snap ook volkomen dat die vriend en zijn vriendin goed kwaad zijn. Ik heb het berichtje gelezen en dat was al voldoende om kwaad over te worden. Het verhaal wat ze recht in zijn gezicht heeft gehouden maakt het alleen maar erger Haar denkwijze spoort niet helemaal, jammer genoeg....
Jeetje wat een gezellig mens :S ..... Wat een drama om helemaal niks zeg. En dan de manier waarop ze dit "speelt". Haar woordenschat en soort van gestook met die vriend. Ik zou geloof ik mn man/vriend met zn zus laten praten. Waarschijnlijk zou hij dat zelf al doen dat hij dit niet accepteerd hoe er tegen/over mij gesproken wordt door haar. Ik ben behoorlijk geduldig maar zou zoiets ook niet 1,2,3 naast me neer kunnen leggen. Ik zou net als jij op het punt staan om haar eens de waarheid te vertellen. Maar ik denk dat het verstandigst is om niet te reageren. Jij niet! Meestal zijn ze daarop uit... Succes!
Lijkt me ook heel verstandig. Ze reageert vanuit heftige emoties, daar zou ik dan iemand op laten reageren die kalm en ''zen'' is . Als jij boos reageert gaat dit alleen maar escaleren, ik krijg niet de indruk dat ze kalm zal luisteren en dan zal zeggen: ''hmm, je hebt gelijk, ik gedraag me schandalig..."
Hahaha, primitieve bosaap! Die hou ik erin!! Maar wat erg, dat taalgebruik, dat gedrag, en het egoisme van jouw schoonzus. Ze moest zich schamen! Veel sterkte. Hier krijg je, denk ik, nog wel meer mee te stellen. Grtjs, Vlinder