Dat ik dit las kreeg ik ook kippen vel... je hoort zoveel foute dingen in het nieuws. Hmm misschien toch wel handig om dit te melden ergens.. AMK of zo... Liever om niks dan dat het misschien te laat is. Niet om je bang te maken, maar dat was wel mijn eerste gevoel! Sterkte
Ik denk niet dat ze bedoelde dat ze haar zoontje iets aan doet. Denk dat ze eerder doelde op dat wij hem gewoon niet meer te zien krijgen zodra ze in Rotterdam woont. Ik kan me amper voorstellen dat ze haar kind iets aan zou doen :S Mijn beste vriendin zei dat het gewoon een klein meisje is met een enorm grote smoel. Enorm veel heetgebakken lucht en enorm weinig verstand in dr donder. Ze heeft ook het idee dat iedereen maar bang is voor haar of net als haar wilt zijn, terwijl dit niet zo is.... Ik heb vandaag nog niks van haar gehoord, houden zo. Misschien dat ik haar vanavond zie als ze wel terug komt, want we gaan bij mijn vriend zijn familie voetbal kijken....
tuurlijk had je schoonzus niet zo mogen reageren maar ik vind het echt sneu voor haar dat zij geen andere uitweg meer ziet dan ruzie te maken enz. Weggaan met ruzie en of boos gevoelens is altijd makkelijker, en zo hoef je niet naar je zelf te kijken. ik denk niet dat je schoonzus gek/lijp/gestoord/onvolwassen enz enz is maar iemand die hulp nodig heeft en bij haar blijft staan als zij het allemaal niet meer ziet....
wow wat een reacties hier dus omdat sz een keer fel heeft gereageerd is het direct asociaal, ontspoort, gestoord, waardeloze moeder enz enz sorry hoor maar belachelijk dit, ten eerste vind ik dat het niet jullie ruzietje is maar tussen vriend en sz, misschien eens verhaal van 2 kanten horen i.p.v direct haar uitleggen hoe de wereld werkt. daarnaast vind ik het ook asociaal van jou kant dat jij sz hele priveleven op het internet gooit (jeugdzorg,reclassering) mijn man zou niet zo blij zijn met mij als ik dat bij zijn zusje zou doen aso of niet, verder wederommmm te opmerkingen tienermoeder was ik ook en betekend geen moer. verder de tip wat te doen lekker bij je schoonzusje uit de buurt blijven je meent het toch niet goed met haar.
Sorry mamaatjev5 verkeerd gelezen en onthouden. Maar idd je moet 2 kanten van het verhaal kennen. Zomaar vloeken doet men toch niet gauw, zou ze met iets zitten? Misschien voelt ze zich buitengeloten dat ze zo aggressief gedrag toont, misschien kan ze het goede contact niet hebben tussen jullie en die vriend? Misschien uitpraten voor 1 xtje. Wel opvallend dat je na iedere vraag van ons antwoord schrijft wat weer volgt met (toevoeging) zwartmakerij van schoonzusje. Komt zo over alsof je wat hebt tegen haar en aan alles irriteer wat ze doet (wat je misschien niet in de hand hebt). Hoe was het contact in het begin?
Nou het is idd niet leuk wat ze doet, maar wat jij doet idd ook niet. Ik heb ook een schoonzusje waar ik wel eens woorden mee heb, omdat ze wel eens jaloers is. Ik heb geleerd om een stapje terug te doen, en sommige dingen gewoon niet meer te vertellen. Zo bewaar je de vrede en is het goed. Ik zou toch echt gewoon eens netjes met haar praten.
maakt niet uit hoor kan gebeuren maar idd vind ik dit dus veel irritanter als het sz wat een keer heeft lopen schelden met voor vele een gevoelig onderwerp, die zwartmakerij het slecht praten er komt geen positief woord uit, vind dat een beetje jammer en nogmaals mijn man zou dat bij mijn zusje niet moeten doen maar ik ook zeker niet bij zijn zusje