koorststuip...nu ligt ie lekker te slapen...wel of niet in zn eigen bedje laten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tanjax11, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn heeft vanavond weer een koortsstuip gehad...ineens werd hij hangerig en warm, we waren op visite en ik dacht,,,pyama aan en naar bed, toch even getempt en toen ineens 40.3. Daar toch maar een zetpil gegeven...altijd lastig wel of niet een geven, maar omdat we nog naar huis moesten toch 1 gegeven...In de auto terug naar huis ging hij schokken, een lichte stuip, waar hij zelf weer uit kwam. Finn heeft al vaker stuipen gehad en is daarvoor ook 2x opgenomen geweest...dus
    we zijn doorgereden naar de HApost, daar bleek hij een luchtweginfectie te hebben...we mochten weer naar huis, maar er werd duidelijk bij gezegd dat we de stecolid (medicijn) bij de hand moesten houden.
    Nu ligt hij lekker in bedje..een 3 kwartier geleden had hij 38,7...en nu slaapt ie, vrij rustig...ik ga zo ook naar bed, maar het zit me aan de ene kant toch niet lekker dat hij op zn eigen kamertje ligt...rond 00.00uur zal de zetpil uitwerken en we hebben met de HA afgesproken geen paracetamol meer te geven vanavond...

Wat zouden jullie doen? Eigen bedje laten of lekker bij ons leggen?

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Heeft de huisarts geen advies gegeven? Lijkt me dat hij misschien erg warm wordt als hij bij jullie ligt

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is heel persoonlijk denk ik, maar ik zou hem lekker bij me nemen. Succes en hopelijk is hij snel weer de oude.

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Lekker bij je in bed nemen, tenminste als jou gevoel dat zegt.
    Wij nemen onze kleine meid altijd bij ons in bed als ze niet lekker is en veel wakker wordt.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou hem ook lekker bij me nemen. Kan je het beter in de gaten houden.

Succes ermee.

6. tanjax11

Nou, dat zegt mijn gevoel inderdaad...wil hem bij me hebben en zien wat er gebeurd...

7. misa

misa Niet meer actief

Heb je nu niets meer aan, maar ik zou 'm ook bij me nemen en denk ik geen paracetamol meer geven. Omdat je anders de koortsstuip misschien niet op tijd aan ziet komen.
    Wel uitkijken met te veel warmte bij jullie in bed.

Hoe ging het vannacht?

8. tanjax11

Bedankt voor je reactie...we hebben gisteravond Finn bij ons in bed genomen, weinig dekens over en gewoon alleen rompertje aan...
    Finn had toen 38,7. We hebben onrustig geslapen, maar geen koortsstuipen meer gehad GELUKKIG:)
    Nu heeft ie weer 39,3 en heb net even onze eigen huisarts gebelt, deze komt waarschijnlijk straks nog even langs.
    Finn is erg rustig..zit alleen op de bank, met af en toe een kleine opleving...echt koorts dus...

9. misa

misa Niet meer actief

Wat akelig.. En heel sneu. Drinkt hij wel goed nog?
    Beterschap!

10. tanjax11

Ja, is erg akelig...ook omdat de angst er gewoon in zit bij ons...zodra Finn koorts boven de 39 krijgt is die kans op een stuip groot enn hebben wij die angst...erg lastig om daar op dat moment niet altijd aan te denken, al zeggen de artsen dat hij helemaal geen stuip hoeft te krijgen...

Finn drinkt nog steeds goed...eigenlijk altijd een goede drinker, ook bij ziekte en koorts...gelukkig, dat scheelt.
    Wel is hij een beetje benauwd van de luchtweginfectie...

11. misa

misa Niet meer actief

Laat je weten wat de ha zegt?

Deel Deze Pagina