en toen was er de leegte....

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door linde90, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef5

    Eef5 Actief lid

    28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Lara,

    Heb hier echt geen woorden voor! Wil jullie in ieder geval sterkte en kracht wensen!!

    Liefs

    Eefje
     
  2. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Lieve Lara,

    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en helaas ook gecondoleerd.

    Wat vreselijk meid, dat jullie dit hebben moeten meemaken, wat vreselijk dat dit jullie is overkomen! Ik heb je verhaal gelezen met kippenvel op mijn rug en tranen in mijn ogen. Zo oneerlijk!

    Ik wil jullie veel kracht toewensen met dit grote verlies. Veel sterkte!
     
  3. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Sterkte!!
     
  4. cerberus

    cerberus Fanatiek lid

    19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kwam zojuist toevallig een berichtje van je (ergens anders op het forum)tegen... en zag je banner :(

    moest jullie verhaal lezen....... wat een nachtmerrie... ofja WAS het maar een nachtmerrie, want dan kon je iig wakker worden en je bedenken dat het "maar" een droom was.....

    Heel veel sterkte met het "een plaatsje kunnen geven"..... al lijkt me dat in sommige situaties (zoals deze) echt onmogelijk.... :(

    Hoe is jullie dochtertje eronder....?
    (bedoel als ik kijk hier naar mn eigen 2 jarige..... )

    heel veel sterkte en kracht toegewenst...
    knuffel....
     
  5. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik zag ook je banner en ging ook op zoek naar je verhaal. Wat een verhaal zeg, heel veel sterkte om dit te verwerken. Wat erg dat jullie je lieve mannetje moeten missen.
    Hoe pak je dochtertje het op??
     
  6. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Iedereen bedankt voor de lieve reakties.
    Het is heel moeilijk om het een plekje te geven, dat lukt ook echt nog niet op dit moment.
    We zitten zo met vragen in ons hoofd, en het duurt nog 4 weken voor we de uitslag van de obductie krijgen.
    Tot die tijd zitten we met grote vraagtekens in ons hoofd.

    Gelukkig pakt ons dochtertje het heel goed op, ze vraagt gelukkig niet veel naar haar broertje en is nog steeds de vrolijkheid in huis.
    Ze is nog net te jong om alles te beseffen, alle babys die ze tegenkomt zijn broertjes voor haar, zo noemt ze dus ook alle babys.
    Zonder haar zou het een stuk moeilijker zijn om verder te gaan, voor haar moeten we wel.
    Als zij er niet zou zijn zou ik denk ik niet meer mijn bed uit komen.........

    Maar de confrontaties in de buitenwereld zijn wel hard, ik barst dus regelmatig in huilen uit, als ik een moeder met een kindje zie of als ons meisje dus lief tegen een baby zegt, broertje..... Ik had haar zo graag haar broertje willen geven....
     
  7. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Ik kom hier dus nooit, sorry, maar na je banner gelezen te hebben moest ik toch even langskomen....wat een nachtmerrie, wens jullie alle kracht en sterkte toe om dit verlies te verwerken....
     
  8. Loezzz

    Loezzz Fanatiek lid

    5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Lara wat vreselijk:( Heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Heeeeel veel kracht en sterkte gewenst.. Wat een nachtmerrie waar jullie nu in leven.
    veel liefs, Loes
     
  9. Yelice

    Yelice Niet meer actief

    Wat een vreselijk verdrietig bericht :(
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit ondragelijke verlies.
     
  10. martje

    martje Fanatiek lid

    12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Wat verschrikkelijk, heel erg veel sterkte!
     
  11. Marik

    Marik Bekend lid

    21 okt 2011
    885
    0
    0
    Wat verschrikkelijk ! En dat na zoveel weken, onverwachts!
    Ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kan geven.
    Sterkte in deze moeilijke tijd!

    Liefs
     
  12. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Lieve Lara,

    Het nu een plekje kunnen geven is wel erg snel, dat heeft echt veel tijd nodig. Het is gewoon vreselijk dat jullie kindje jullie ontnomen is! Dat had niet mogen gebeuren!

    Hopelijk vinden ze wat bij de obductie, snap dat jullie met veel vragen zitten, en als je daar toch een beetje antwoord op kan krijgen!

    Fijn dat jullie dochter het goed oppakt, koester haar, want nu staat het geluk en ongeluk wel erg dicht bij elkaar.

    Zwangere dames, baby's; vreselijk, ik herken het. Ik kon het ook niet vedragen, ging al huilen als ik een baby zag, hoorde of er aan dacht... Maar dit wordt minder, het heeft zijn tijd nodig, maar zoek de confrontatie ook niet op, je moet het voor jezelf niet moeilijker maken dan het al is.

    Hoe gaat het met jou? Lichamelijk? Veel kracht meid, vind het vreselijk dat dit jullie heeft moeten overkomen, vind het iedere keer vreselijk om te lezen dat dit soort onmenselijke dingen gebeuren.

    Veel kracht samen, blijf dicht bij elkaar!
     
  13. Jonneke83

    Jonneke83 Fanatiek lid

    2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Logisch dat je het nog geen plekje hebt kunnen geven. Het is ook pas 2 weken geleden! En daarbij is het niet niks wat je meegemaakt hebt. Dan krijg je daar ook nog de spanning bij van het wachten op de uitslag. Dat knaagt allemaal aan je! Geef het gewoon de tijd en geef aan je gevoel toe.
    Je hebt geluk dat je afleiding hebt. Dat maakt het allemaal een stuk draaglijker maar het blijft gewoon moeilijk.
    Zeker omdat alles om je heen doorgaat en jouw wereld stil staat.
    Neem de tijd daarvoor!
     
  14. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Zit hier met tranen in mijn ogen, dit wens je je ergste vijand nog niet toe, wat ontzettend erg!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!! Dikke knuffel
     
  15. katemans

    katemans Fanatiek lid

    27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    dikke knuff meis!
     
  16. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lieve Lara,

    Ik zag ergens anders in het forum je banner.... :(
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte, ik heb er verder geen woorden voor......

    Dikke knuffel voor jullie!
     
  17. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Iedereen weer bedankt voor de lieve woorden, het gemis is nu zo groot , we zouden hem zo graag nog bij ons hebben.
    Al weten we wel dat het voor hem beter is zo, het maakt het gemis niet minder.
    Vooral met de feestdagen zo voor de deur is het heftig. Het kan me allemaal gestolen worden dit jaar maar we moeten ons hier toch wel overheen zetten voor onze kleine meid.
    Het zal geen kerstFEEST worden, maar een samenzijn met dierbaren.

    Over 2 weken kunnen we zijn as ophalen, dan is hij toch weer bij ons.....
     
  18. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik kom je toch even virtueel knuffelen meis

    Gaan jullie nog iets doen met zijn as? Of laten jullie zijn as thuis?
     
  19. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Lief napoleon, dank je....

    Ik wil een ring laten vullen met as en mijn man een hangertje voor aan zijn ketting.
    En een mooi urntje houden we thuis , ik wel hem in mijn buurt houden .
     
  20. katemans

    katemans Fanatiek lid

    27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Heel logisch dat je je mannetje dicht bij je wil houden!! Mooi zeg, dicht bij het hart wordt jullie mannetje gedragen!
     

Deel Deze Pagina