problematisch zwanger worden

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door luisa81, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luisa81

    luisa81 Nieuw lid

    25 jun 2007
    1
    0
    0
    goede middag

    wellicht heeft een van jullie ervaring met het volgende of komt mijn verhaal en de symptomen die ik heb wel bekend voor.

    Laat ik bij het begin beginnen. Zo'n 3 jaar geleden raakte ik zwanger van mijn toenmalige vriend ( mijn huidige echtgenoot ). Na ca. 2,5 maand ontstond er een handgemeen tussen mij en mijn vader ( ik woonde toen thuis ) , waarbij ik van de trap af viel ( cq geduwd werd ). Enkele dagen hierna ging ik naar het ziekenhuis voor een termijn echo. Hieruit bleek dat er sprake was van een zgn. mola-zwangerschap. Simpel gezegd wel een zwangerschap maar geen bevruchting. Uiteraard heb ik hierop een curretage ondergaan in het ziekenhuis in Roosendaal. deze werd uitgevoerd door Dr. van Dis. Omdat ik zelf al een raar voorgevoel had na mijn curretage heb ik voor de zekerheid gevraagd of ik in de toekomst wel gewoon zwanger zou kunnen worden waarop bevestigend werd gereageerd. Na een periode van ruim een half jaar waarin ik niet zwanger mocht worden ivm de mola zwangerschap , raakte ik uiteindelijk weer zwanger, echter na een maand kreeg ik weer een miskraam. Sinds de curretage heb ik last van wat ik noem een hard gevoel in mijn onderbuik. Het voelt net alsof er hard weefsel zit. In de aanloop naar mijn ongesteldheid was het tot voor kort zo dat het steeds harder werd om na de ongesteldheid weer iets in hardheid af te nemen. Daarnaast heb ik ook last van een onregelmatige cyclus ( wat heet mijn cyclus is gem 6 weken ). Dan is er ook nog de vermoeidheid , hoofdpijn , misselijkheid, stemmingswisselingen. Daarnaast is het nu zo dat ik sinds mijn curretage geen enkele keer een zwangerschap heb kunnen voltooien. Tot nu toe heb ik zo'n 7 miskramen gehad. Uiteraard is het onderzocht. We hebben zelfs een hormonaal onderzoek ondergaan. Echter uit geen enkel onderzoek blijkt dat ik onvruchtbaar zou zijn. Het probleem zit hem in het feit dat ik een zwangerschap om de een of andere reden niet kan uitdragen. Zelf vermoed ik dat dat te maken heeft met die harde plaat in mijn onderbuik echter in het ziekenhuis kan men niks vinden. Wie o wie heeft hier ervaring mee of kan mij hier meer over vertellen ?

    Liefs , Luisa
     
  2. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Jeetje meid wat een verhaal!

    Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel veel sterkte wensen!

    Misschien dat je op google iets tegenkomt van anderen met de zelfde symptonen?

    liefs,
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook geen ervaring. Wel vreselijk allemaal. Heel veel sterkte!

    gr vruchtje
     
  4. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    second opinion is een ander ziekenhuis met andere artsen?
     
  5. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hi luisa,zelf heb ik hier ook geen ervaring mee,maar wat ik nog ff wilde vragen,
    hebben de artsen de 7 zwangerschappen die je hebt gehad aangetoond?
    dus was er een embryo te zien?.
    of heb je zelf een test gedaan waarna je een bloeding kreeg.
     

Deel Deze Pagina