Is dit een miskraam geweest?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Trish, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trish

Trish Nieuw lid

22 jun 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Iedereen,

Ten eerste vraag 1) Kan een gynaecoloog zien of je een miskraam hebt gehad?

Een jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik slikte al vanaf mijn 13e de pil omdat ik heelveel last heb van een onregelmatige menstruatie met hevige krampen.
    Na dat ik ben gestopt, heb ik nog een aantal maanden gewoon een regelmatige menstruatie gehad.

Na die aantal maanden heb ik een langdurige menstruatie gehad. Net een paar dagen tussen dat ik niet ongesteld was.
    A.s. donderdag ga ik ook naar de gynaecoloog voor die langdurige menstruatie.

Nu zat ik te denken dat ik misschien een vroegtijdige miskraam heb gehad, om de volgende redenen:
    - De kapper vroeg of ik zwanger was omdat ik last had van heel futloos haar (haar is normaal al futloos, maar toen behoorlijk)
    - Nagelstyliste vroeg of ik zwanger was omdat ik te vettige nagels had. (Gel bleef niet zitten)
    - Bruin bloed, daarna fel rood bloed
    - Hevige bloedingen
    - Last van ochtendmisselijkheid
    - Behoorlijke krampen gehad (had ik vroeger ook last van)
    - Weefsel bij het urineren (vroeger ook gehad) wat leek op een soort kiem.

2) Is het mogelijk dat ik een vroegtijdige miskraam heb gehad?

Alvast bedankt.

Gr. Trish

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het zou kunnen maar als je geen test hebt gedaan weet je het gewoon weg niet...
    Die dingen die jij aangaf heb ik trouwens ook weleens gewoon gehad zonder dat ik zwanger was (heeft ook met het weer etc te maken, je nagels en haar ) dus nee het wil niet meteen zeggen dat je zwanger bent geweest...
    Ik zal als ik jou was je er verder niet al te druk over maken en er niet over nadenken.... Daar wordt je zelf vast ook niet gelukkiger door!

Deel Deze Pagina