ik heb sinds dik 2 weken een nieuwe relatie maar ben er zo onzeker onder, ben nu een verliefde puber die niet weet wat ze wil. vorige week kreeg ik veel smsjes etc, heel erg leuk, deze week is dat al een stuk minder, gister belde hij op dat hij zn fiets wou ophalen omdat zn band lek was, zn fiets stond hier nog omdat het regende. dus ik denk gelijk dat is een smoesje die maakt het uit ook omdat hij ook al minder smste. dus gister avond was hij bij me maar hij was weer zo lief, hij wou deze zaterdag dingen voor mij ophangen etc, gaf me uit zich zelf een kus. dus ik denk dat zit wel weer goed. maar vandaag helemaal geen smsje dus ik vraag aan hem of hij een leuke dag heeft gehad, toch wel weer een smsje in de avond pas.. stel ik me nu zo aan! ik vind het zo vreemd dat hij inene zo weinig smst maar misschien komt dat ook wel omdat we nu echt wat hebben ik word gek van me zelf dat wil ik helemaal niet help!!!
Oooh meissie ik herken je gevoel zooo goed! Ik ben nu 'al' een half jaar samen met m'n nieuwe vriend maar ik heb dit nog steeds hoor! Als ik niet 'op tijd' een smsje krijg ben ik meteen helemaal in paniek, terwijl het 99 van de 100 keer aan mn telefoon ligt (geen bereik, kutprovider ). Ik denk dat je het er het best met hem over kunt hebben. Is het een persoon die daar een beetje makkelijk over praat? Ik neem aan dat hij je situatie kent en ik hoop toch dat hij daar wel een beetje begrip voor kan opbrengen.. Sterkte! Is ie vandaag trouwens nog geweest?
Ja hij is zeker nog geweest, en ook dit keer ging alles goed. wat me wel opviel is dat ik een berichtje las op zn tel over een meisje waar hij voor mij mee had gezoent, meisje vroeg of hij ook op dat en dat feest kwam nou klaar, hij had verteld dat hij een relatie met mij had, maar anders had ze ook wel een kans gehad hij staat bekend als een ouwehoer maar dat vond ik niet echt leuk om te lezen.