en toen... was het over

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kaboutertje, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

heb je een pbtje gestuurd met mijn antwoorden op jou vragen.

2. judibi

judibi Bekend lid

hoi Kabouter,
    ook hier iemand met zo'n verhaal. in het kort: na drie jaar en 6 iui's doorgestuurd voor ICSI. drie dagen later een positieve test:) en nu dus een gezonde knul van 7. daarna na 11 mnd weer spontaan zwanger en dat zat me niet lekker. klopte ook, want dat werd met bijna 12 wkn een akelige miskraam, die mij drie dagen in het zkh deed belanden. ik voelde toen heel sterk: dit was onze laatste kans op een tweede kindje...
    we hebben het toen een tijd losgelaten, maar ja, die kriebels hè;). drie ICSI gedaan, waarvan 2 keer zwanger...maar weer miskramen. nu ben ik dus al twee en een half jaar proberen te verwerken dat er echt geen tweede meer komt, maar de hoop blijft...en ook dat is zo pijnlijk.
    ik hoop voor jullie dat de komende IVFs jullie wens uitkomt!
    sterkte

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    Dat is ook de reden dat wij gaan voor weekend en vakantie pleegzorg! zo kun je er makkelijker aan wennen en wij hebben gekozen dat we geen kinderen die nog bij ouders wonen willen (ja klinkt zo raar, maar je hebt wel wat te willen) maar een kind dat in een gezinsvervangend tehuis woont! zijn vaak wel de wat moeilijkere kinderen maar die vinden het heerlijk als ze wat meer eigen tijd hebben!

Overigens zijn er verschillende mogelijkheden en denk dat er voor iedereen wel een mogelijkheid zou kunnen zijn alleen je moet er hier wel zelf achterstaan!

Wij hebben dit altijd al gewild omdat mijn man in een pleeggezin gewoont heeft en als hij dit niet had gehad hij een ander mens was geweest (daar heeft hij veel geleerd!)

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meiden,

Hier ook iemand die is uitbehandeld. Onze laatste cryo-tp is voor de kerst mislukt. Wij stoppen nu ook met de behandelingen. Deze 4 jaar waren super zwaar en hebben alleen maar in teken gestaan van het ziekenhuis, medicijnen, follikelmetingen, puncties, terugplaatsingen en heel veel teleurstellingen. Ons verdriet maakt nu een beetje plaats voor de drang om toch nog wat leuks te gaan maken van ons leven......met z'n drietjes.
    Ik kan er op zich wel redelijk mee opgaan. Ik vind het wel super rot dat mijn zoontje zo verdrietig is dat er geen baby in mijn buik groeit.

Ik doe veel aan hardlopen en train voor een halve marathon.....dit is eigenlijk mijn manier om alles een beetje van me af te zetten. Lekker mijn hoofd leegmaken!!!

meiden, heel veel sterkte met jullie verdriet.

Liefs Maaike

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wat me opvalt is dat jullie lang bezig zijn in de MMM.
    Wij nog maar slecht 1,5 jaar.
    We hebben 9 IUI's gehad, 1 ivf en 1 cryo

Ik hoop toch wel na sept echt klaar te zijn met alles. Dus dan zijn we nog geen 2 jaar bezig geweest. ( natuurlijk hoop ik deze maand klaar te zijn ;) )

6. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hey beehappy,

Grappig he zijn wij niet de eningste die voor een pup kiezen ja dat hadden wij ook hoor maar we wouden even de laatste keer afwachten en helaas was dat weer negatief toen was de keus voor ons dan komt er zeker een pup voor ons allemaal erg leuk en gezellig en toch ook weer wat afleiding even heel wat anders aan me hoofd dan FM IUI prikken etc dat mis ik niet heb weer een hoop tijd over.
    We proberen er maar het beste van te maken de ene keer gaat dat beter dan de andere keer maar dat zal vast nog wel even duren maar positief blijven en blijven lachen.

Groetjes babyborn....

7. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi kabouter,
    Mag ik vragen hoe oud jij bent......

Ja hoor dat mag je vragen ik word in juni al 40 dus vandaar ik weet dat het nog zou kunnen maar na 5 jaar heb ik er nou echt geen trek meer in helaas het is wel even wennen en we heben ook nog moeilijke momenten maar we proberen positief te blijven en te lachen is niet altijd makkelijk.
    En het leeftijds verschil word dan wel erg groot hoor vind ik ons zoontje had het erg leuk gevonden broertje of zusje erbij maar we hebben uitgelegd dat dat echt niet meer gaat.
    Hij was ook helemaal gek dat we nu toch een pup nemen is een speciale pup ivm allergie van mijzelf en onze zoon.

Hopen dat ik dan wat meer afleiding heb maar het blijft moeilijk hoor.

Ik zie dat we echt niet de eningste zijn wat een hoop reactie allemaal zeg zo steunen we elkaar mooi even.

Sterkte kabouter en probeer te genieten meid zoals ik het begrijp wil je toch nog proberen toch of lees ik dat weer verkeerd.

Groetjes babyborn....:)

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee we gaan door!

Ik wil mijn 3 IVf behandelingen vol maken. Niet dat ik later zeg: had ik toen toch maar...

En een hond gaat het hem voor ons niet worden. Kk en ik zijn allebei bang voor honden.

9. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hey kabouter,

Ok spannend nog voor jullie meid ik duim voor je hoor met tenen en vingers;)....
    Jullie bang voor hondjes jammer hoor is wel erg leuk maar ja joh wie weet komt er gewoon toch een babytje bij jullie positief blijven wie weet ik hoop het zo voor je je verdient het hoor.

Groetjes babyborn.....:)

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hoi

Zag je bericht en wil helemaal niet je gevoel bagataliseren, maar je moet hoop houden! Hier dus pas bij de 3e icsi poging raak en nooit cryo's, dus je begrijpt dat ik het heel spannend vond. Wij hebben er uiteindelijk 2,5 jaar over gedaan. Dat kwam oa door de lange voortrajecten en dat ik bewust de icsi pogingen niet te dicht op elkaar wilde om weer tot mezelf te komen en mezelf op te laden voor een nieuw traject.

Als je de statistieken erop na kijkt heb je echt nog een paar mooie kansen. Heel veel succes, laat je niet kisten

o ja en ik word volgende maand 37, dus ben echt niet piep meer ;)

Share This Page