Hallo, Ik ben een vrouw van 31 jaar. Ik was 16 jaar en had mijn eerste vriendje en was gelijk zwanger. Niet gepland maar wel heel gelukkig en welkom. We kwamen er na 5 maand achter dus was wel even schrikken. We zijn nu bijna 15 jaar verder, ik ben nog 1x zwanger geweest van de vader van mijn dochter na 7 jaar. Was 4 maand zwanger en ben het toen verloren. Daarna zijn we gewoon weer dor gegaan maar nooit meer zwanger geworden. Heb vruchtbaarheidsonderzoeken gehad en ze zeiden dat er niks aan de hand was. Mijn Relatie is uit gegaan en heb nu sinds 3 jaar een nieuwe vriend. Mijn kinderwens heeft mij nooit in de steek gelaten, 2 jaar geleden kreeg ik te horen dat ik pap 3b had ben daarvoor geholopen en half jaar later was het weer terug ben ik er weer voor geholpen. En daarna had ik ineens pap 4 en bijna 5. Ik ben op 30 sept geholpen en gelukkig hebben ze nog zo kunnen opereren dat er ruimte is voor een zwangerschap. Maar nog steeds niet zwanger. Ik ben nu begonnen met een medicijn om mijn menstruatie op te wekken ben de naam vergeten. En dag drie van mijn menstruatie moet ik met clomid beginnen 50mg. De moed zakt mij in de schoenen hoop dat er iemand is die ook zoiets heeft meegemaakt.