Lief klein wondertje, Waarom moest dit gebeuren vandaag? Na 2 goede echo's met 6 en 7 weken, gingen wij vandaag vol goede moed naar het ziekenhuis. Helemaal naar Gent, maar dat vonden papa en mama niet erg, we zouden jou immers weer mogen bewonderen! En daarna konden wij ons België-avontuur op een mooie manier afsluiten, net als bij jouw grote broer. Om 9.45 uur werden we binnen geroepen, toch wel een beetje zenuwachtig. De dokter wilde gelijk kijken en mama vroeg nog aan papa: film jij de echo op het scherm ? En ja daar kwam jij gelijk in beeld, alleen zag mama dat jij wel erg stil lag en er geen mooi knipperlichtje te zien was. De dokter werd ook wat stil en probeerde op verschillende manieren jou in beeld te brengen. Maar het bleef stil.....Mama begon te huilen en zei dit is niet goed hè ? De dokter wilde het nog met een ander echo-apparaat proberen. Dus hup de kleren weer aan en naar een andere behandelkamer. Angstig hopend dat er nog een wonder zou gebeuren, maar helaas daar precies hetzelfde beeld.....stil Dit mag toch niet gebeuren met ons zo gewenste kindje. Zo voor geknokt, 4 zware onzekere ICSI-behandelingen ondergaan. Alles voor onze mooie droom: een broertje of zusje voor onze kanjer! En het leek nu zo dichtbij....God wat doet dit pijn! En nu na de cytotec ingebracht te hebben, wacht ons een helse kerst.... Niets is er meer over van dat heerlijke geluksgevoel waar wij sinds 25 november op zweefden....patsboem....weg Het was onze allerlaatste kans, de medische malle molen komt piepend tot stilstand. Geen nieuwe pogingen meer, geen nieuwe kansen op een brusje....lamgeslagen Lief klein wondertje, wat hielden wij al van jou..... Voor altijd in ons hart... Dikke knuffel van mama
Och meis... Weet niks anders te zeggen dan heel veel sterkte. Deze kerst is een kerst met een diepzwart randje. Een knuffel voor jou!!
Heftig! Sterkte ermee in deze moeilijke tijd! En helemaal verdrietig dat t de laatste kans was😢
Oh watverschrikkelijk voor jullie!!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit inmens grote verlies Wat een K*T kerst voor jullie..
Sterkte met dit dubbel grote verlies. Je kindje verliezen is al verschrikkelijk, maar voorgoed afscheid moeten nemen van de gedachten aan een 2de zo gewenst kindje lijkt me even zo erg. Zoek steun bij elkaar en jullie eerste wondertje!
Ik durf bijna niet te reageren, met die kinderschaar van mij, maar meid wat onwijs heftig. Niet alleen afscheid van een zeer gewenst kindje, maar ook van een droom. Niet te bevatten. Heel veel sterkt.
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Op dit moment weet ik niet waar ik het zoeken moet. Het grote zwarte gat voelt zo eindeloos diep. Met het verlies van dit wonder, onze droom is ook een stukje van mij verloren gegaan. Alles voelt anders....Voorheen kon ik opkrabbelen doordat ik wist er komen nog nieuwe kansen, maar nu sluit het boek zwanger worden definitief en dat is niet te bevatten. Er zijn al zoveel tranen gevallen.... En dan die stomme kerst en jaarwisseling. Het liefst zou ik onder een steen kruipen en wachten tot de zon weer gaat schijnen. Dat de pijn in mijn hart weer over is.....
och meis wat verschrikkelijk wat zullen jullie een moeilijke tijd krijgen vooral met deze dagen die in teken van blijdschap horen te zijn ik wens jullie veel kracht toe om dit enorme dubbele verlies te verwerken .... je zal er niet echt veel aan hebben maar wil je toch vanuit deze kant een enorme knuffel geven en jullie veel sterkte toewensen voor de aankomende tijd . xxx
oooo meid wat heftig! Niet alleen het verliezen van jullie kindje... maar ook het verliezen van de mogelijkheid op een tweede / derde / ... kindje!! Ontzettend naar en ik wilje heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd... dat is het enige wat ik kan doen! Laat die "feestdagen" maar lekker voor wat het is en hopelijk komt die zon volgend jaar ook echt nog wel een keer... liefs Karin
Lief klein wondertje, We zijn nu 2 dagen verder en jij zit nog veilig in mama's buik. Alsof we allebei geen afscheid van elkaar kunnen nemen. Maar helaas is dat moment onvermijdelijk. Precies een maand geleden testte mama positief en begonnen de dromen over dat jij in ons leven kwam en dan nu....een gitzwarte kerst. Mag ik alsjeblieft wakker worden uit deze nachtmerrie? Die snijdende pijn in mijn hart niet meer voelen. Mama moet door voor jouw lieve broer, die er allemaal niets van snapt. Hopelijk ga jij mij die kracht geven, boven vanuit de hemel als dit allemaal achter de rug is. Vrijdag moet mama naar het ziekenhuis als jij nog in mijn buik zit. Toch hoop ik op een intiem afscheid thuis en niet op zo'n kille operatiekamer. We moeten elkaar loslaten lief wondertje, wil je mama daarbij helpen? Dikke kus...
Oh bah wat verschrikkelijk meis Vreselijk dat er mensen zijn dit dit mee moeten maken... Ik wil je veel sterkte, kracht en liefde toewensen!!
Wat een verschrikkelijk verdrietig berichtje!! Heel veel sterkte en ik hoop dat cyotec alsnog zijn werk doet en een ziekenhuisopname je bespaart blijft! En het allerergste lijkt me nog dat je je droom niet meer kan dromen, zoals je zo graag zou willen met nog een tweede kindje er bij. Ik weet natuurlijk niet wat de reden is, maar ik hoop op nog een wonder voor jullie van moeder natuur in 2014!