en toen was het uit

Discussion in 'De lounge' started by anoniempje300, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    :thumup:

2. anoniempje300

Sep 7, 2008
    19
    0
    0
    even voor de duidelijkheid, ik ben inderdaad 16, en ik probeerde absoluut NIET zwanger te worden, ik ben redelijk voorgelicht door mijn ouders al vanaf dat ik vrij jong ben dus weet er al best veel van af, ik weet ook dat je niet zwanger kunt worden van sperma doorslikken, en als je mijn berichten goed zou hebben gelezen zou je weten dat ik dat dan ook niet dacht, wat ik dacht is dat er voorvocht op zijn vingers terecht was gekomen (waarin dus zaad zit voor de mensen die dat niet weten) en daarna heeft hij mij gevingerd, waardoor er dus zaad bij mij binnengekomen kon zijn. dat was mijn angst, we hebben voor de rest goed opgelet maar ik was dus vergeten wat we met dat voorvocht hadden gedaan, kan ook zijn dat we dat keurig opgeruimd hebben maar dat ben ik dus vergeten... dit is dus mijn verhaal, en we hebben elkaar ook 2 keer langer achter elkaar gezien, 1 keer 1 week en 1 keer 10 dagen.. en als je elkaar alleen 1 keer in de 2 week ziet dan kun je nog steeds zwnager zijn want als je seks zou hebben kun je gewoon zwanger raken, dus ik had ook gewoon zwanger kunnen zijn, bedankt aan de mensen die voor mij op kwamen en ik vraag me serieus af waar ik het aan had verdient dat mensen als je zegt dat je gelukkig hoogstwaarschijnlijk niet zwanger bent dat mensen denken dat je dan zo snel al bezig bent met een kind, ook al zou ik ouder zijn, na 4 maanden beginnen aan een kind lijkt me sowieso niet geniaal, zou voor mensen kunnen werken maar voor mij iigv niet, maar lees in het vervolg alsjeblieft eerst andere berichten van mensen voordat je op deze manier oordeelt?

okeej lang verhaal weer, en jullie hebben iigv gelijk, had me al de hele week lopen voorbereiden op een mogelijke breuk en het gaat nu alweer wat beter, komende zondag heb ik een middag helemaal voor mezelf om lekker choco te eten en films te kijken. denk dat ik daarna weer redelijk verder kan, al zal ik mijn eerste liefde, wat deze jongen voor mij is en was natuurlijk nooit vergeten

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    goed zo meid!

Lekker leuke dingen doen.

Wacht anders een paar jaar voordat je je vastlegt.

Lekker op stap, lekker feesten enz. Een gezin en een vent kan altijd nog wel!

4. anoniempje300

Sep 7, 2008
    19
    0
    0
    hmm... leuk idee, feesten is niet helemaal mijn ding, maar heb andere leuke dingen, ben ontzettend actief in vrijwilligers werk met kinderen... heb ongeveer 4 plekken waar ik dat doe, en als zodanig een stuk of 40 kids in allerlei leeftijden waar ik op verschillende momenten een deel van de verantwoordelijkheid voor draag, das mijn manier van ontspannen:p is mischien bij de gemiddelde persoon niet als relaxen voor te stellen, en is mischien niet direct relaxen.., maar het geeft mij een goed en duidelijk doel in mijn leven. mijn nachten zijn geweldig... slaap echt veeel en zo lang mogelijk... is echt supper :p
    en mooie hiervan is dat als ik op zondag tot 9 uur in bed kan blijven, wat voor de meesten nog vroeg is, dat het voor mij heerlijk uitslapen is :p mijn leven is geweldig, en zonder de tijd die ik nodig had voor mijn vriendje heb ik nu zelfs weer weekenden:p

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ehh.. nu begin je een beetje te raaskallen hoor :)

6. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ging altjd 1 dag goed janken alle emoties enz eruit gooien en daarna de draad weer oppakken.
    En je eerste liefde zal je zeker nooit vergeten doe ik ook niet hoor ook al is die van mij bijna 16 jaar geleden.

En je bent 16 dus er zullen nu wel wat meer jongens komen en gaan .
    Geniet nu dus maar lekker .
    ( nee dit is niet negatief bedoelt)

Ik zou me alleen wel even laten testen op een eventuele soa niet dat je dat moet hebben hoor maar zo weet je iig als je een volgende relatie krijgt dat je dit zonder problemen kan doen.

Veel meiden vergeten dat ik deed na me ex wel me even testen zodat ik met zekerheid wist niks te hebben.
    Want je zegt dat je hem weinig zag ik hoop het niet voor je maar je weet nooit wat hij nog meer uitspookte ( wil niet zeggen dat het zo is hoor).
    Maar je moet altijd aan je eigen gezondheid denken.

Share This Page