En toen was het weer zondag

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinesara, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vriend is naar voetbal, en onze dochter wilde graag mee.
    Ik ga zo maar eens douchen, en dan straks naar mijn zwangere vriendin!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij poetsen deze ochtend het huis een beetje.
    Vanmiddag gaan man en kinderen bij mijn schoonouders op bezoek
    Ik ga met mijn vader heerlijk uit eten in een 2** tent :D

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Stormbaan bouwen in je woonkamer?
    Doen wij regelmatig. Is voor alle leeftijden, heerlijk klimmen en klauteren :).

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    schoonmaken en wasjes draaien

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Zelfde verhaal hier *gaaap* wij hebben nog geen kindjes dus dadelijk nog even lekker een slaapje doen. Daarna misschien even naar het bos. Ik moet er altijd uit overdag al is het in de winter minder door de kou. Dan nog wat hobby'en. Bruidsboeketjes maken of schilderen.

6. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Idd schoonmaken, wasje draaien, ik heb net al bami gekookt en vanmiddag lekker even fietsen met z'n allen. Heerlijk juist, even een frisse neus halen!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

En laptoppen lukt dan wel? :D Dat is hier ook geen succes als Caitlyn wakker is, dan lukt het enkel om korte comments te plaatsen :)

Maar heb je dan niet dat 1 van beiden even wat gaat doen met dochterlief en de andere even iets voor zichzelf?
    Je vrouw erop uit met de kleine meid en jij even uitgebreid douchen/badderen, dat soort dingen?

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Wij gaan straks even naar de supermarkt voor wat kleine boodschappen, meteen glaswerk weggooien (dat vindt de kleine heerlijk om te doen, het glas wordt met brute kracht in die bak gesmeten), dan koffie drinken bij mijn ouders. Thuis doet de kleine een dutje (en ga ik the Sims spelen :p) en na dat dutje de koffers inpakken voor een midweekje Centerparcs. Dan avondeten en daarna samen met een goede vriend een appeltaart bakken. Prima zondag :)

9. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Haha, ja laptoppen lukt prima! Dan gaat Sara heerlijk zitten spelen, komt ze erbij zitten met speelgoed en gaat ze gezellig verhaaltjes babbelen. Maar o wee als er zoiets interessants als een spelletje op tafel komt, dan is haar speelgoed niet leuk meer en wil ze met ons speelgoed spelen :D.

Ik zit nog te bedenken... In onze badkamer ga je niet voor het lekker even staan douchen (klein koud hok met hoogstens 5 minuten warm water, daarna moet je in je blootje naar de keuken om de geiser een klap te geven :)). Ik wilde een keer met Sara gaan zwemmen op een zondag maar dat stel ik steeds uit. Ik vind zwembaden eigenlijk smerig. En ik heb nog geen badkleding voor haar. Stellen we ook steeds uit. Hmm misschien is dat een idee om straks om 12 uur te gaan doen, als het winkelcentrum open gaat. Badkleding zoeken voor Sara.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik wandel ook wel graag met deze temperatuur hoor! Aan regen heb ik een grotere hekel. Op verveel-dagen ging ik vaak met zoon koekjes of cake bakken. Maar moeders doet nu even een beetje aan de lijn ;) dus op het moment doe ik een poging om appelchips en bananenchips te maken. Die bananen worden niks, volgens mij, maar ik ben benieuwd naar de appeltjes straks.

Verder wissel ik het vaak een beetje af: met zoon spelen / boek lezen / tekenen en zelf boek lezen / zp op de ipad. En als ik het echt niet meer weet, ga ik uitgebreid onder de douche terwijl zoon in bad zit. Dan is er ook zo weer op een vrije relaxte manier een uur voorbij.

11. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wij gaan op zondagen vaak met vrienden iets doen of bij vrienden/familie op bezoek. Ook een lange wandeling met ons hondje doen we vaak in het weekend, in het bos of op de hei. Ook rijden we regelmatig naar het strand, heerlijk uitwaaien.
    Vandaag zijn we hele dag in het ziekenhuis bij dochter.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Héérlijk die zondagen!
    Genieten van een lange wandeling met kindjes en honden, familie bezoeken, spelletjes doen met de kinderen.... GENIETEN!!

13. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier net terug van een spinning lesje heerlijk en vanmiddag de was en nog een beetje poetsen

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier hopelijk nog naar het bos vanmiddag, verder nog zat om op te ruimen maar met 2 uurtjes slaap niet zo'n fut voor..

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Vandaag hoop ik eindelijk eens mijn kledingkast uit te ruimen. Het komt er al weken niet van, eerst was ik ziek, toen mijn zoontje ziek, erna zat mijn dochtertje in het gips en nu heeft de kleine meid 40.3 graden koorts. Pfft hoop toch een beginnetje te kunnen maken.
    Normaal is dit weer ook heerlijk om te wandelen, maar ik sta dan ook aan het eind vd straat al in een natuurgebied.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Wij waren vanmorgen om 9.30 al in het zwembad te vinden. Man in de sportschool. Nu thuis, kan mijn dochter lekker slapen en vanmiddag een verjaardag, waar we op de fiets heen gaan. De zon schijnt hier. En eigenlijk heb ik vanmiddag nog een nieuwjaarsborrel... Dus best druk zo op zondag.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou... Wij gaan straks even boodschappen doen hoor :)

Vanochtend eest een film van de Troetelbeertjes gekeken samen
    Ontbijten
    Spelen
    Lang douchen..
    Nu koffie met iPad
    En ik zie dat het Lweer lunchtijd is.

Straks nog even boodschappen en naar buiten :)

Ben spontaan wel benieuwd naar waar je woont :)
    Wonen hier midden in de stad maar wel vlakbij winkelcentrum, groot park en een leuke kinderboerderij en grote speeltuin.
    Alleen die speeltuin... Dat is zo koud voor mammie als het maar 3 graden is.
    Ik weet het.. Je kunt je kleden tegen de kou... Maar stilzitten staat niet op mijn verlanglijstje.

Heb een leuk Appje op m'n telefoon waarmee je in het park kunt spelen.
    Dat wil ik straks even uitproberen.

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik zit vandaag achter mijn laptop gekluisterd in mijn pyjama broek om al mijn bergen huiswerk af te krijgen aangezien ik binnen kort ga afstuderen.

Vriendlief zit in 'zijn ruimte' een beetje te laptoppen en is bezig voor zijn bedrijfje.

De hond ligt heerlijk in zijn mandje en zometeen als mijn huiswerk (bijna) af is gaan we even lekker naar de Hei met de hond, kan die ook een keertje uitrazen.

En ik ben de was nog aan het doen tussen door, net lekker het beddengoed verschoont en gister hadden we al een grote schoonmaak gehouden.
    Heerlijk zo'n schoon opgeruimd huisje!

19. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik woon in Rotterdam Zuid. We hebben hier het zuiderpark, dat is het dichtstbij, maar dat is klein dus ben je heel snel alweer uit. Plus niet interessant, niets te zien en ik ben er al zo vaak geweest. Echt natuur is het ook niet, meer een plak gras ergens midden in de stad gepropt. Dichtstbijzijnde natuurgebied is in Rotterdam Kralingen, moeten we nog best een eind met de metro + overstappen. Speeltuin hebben we hier niet, kinderboerderij niet. Een heleboel gebouwen en een heleboel straat. Er staan bomen maar dat is dan ook alles wat je aan natuur kunt vinden hier. Het zit gewoon tegen dat we allebei geen rijbewijs hebben. We kunnen niet zo makkelijk ergens naartoe.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Komt misschien een beetje bot over maar zo bedoel ik het niet.. maak het allemaal in je hoofd niet te moeilijk voor jezelf, dat las ik ook al bij het kopen van een paar schoentjes.. het is allemaal moeilijk en niet leuk maar zo is het helemaal niet. Kom op en maak het gezellig voor jezelf ;)

Deel Deze Pagina