En toen was het zo ver....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loontje81, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Oh ik moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee had en nu nog niet!

Beide kindjes hebben maat 44 aangehad. Daarna een heeeeule tijd 50, en vervolgens ook nog een heeeeule tijd 56. En ik kon juist niet wachten tot ze eindelijk die heeeeele leuke kleertjes in maat 62/68 aan konden.. Nu heeft mijn zoontje eindelijk 68, maar kan nu al niet meer wachten tot hij 74 aan kan :D

Mijn dochter zit nu al een behoorlijke tijd in 80.. Maar ze heeft zoveel leuke kleertjes dat ze van mij nog wel een jaar in 80 mag blijven :p

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik merk inderdaad dat het bij mij dus bij een tweede kindje lastiger is. Als ik zie hoe groot Eva is en dat te bedenken dat ze een paar jaar terug net zo groot was als Lisa nu... het is nauwelijks voor te stellen, het gaat zó snel! En bij Lisa heb ik juist heel graag dat ze snel wat groter/ouder is, aangezien ze dan waarschijnlijk goed eet en de sonde eruit mag. En als ze kan lopen kan ze lekker met Eva rondrennen. Maar tegen die tijd vind ik het waarschijnlijk weer véél te snel gaan ;). Bij Eva vond ik het wel leuk dat alles allemaal zo snel ging, nu vind ik dat helemaal niet meer zo leuk, ik mis een beetje de kleine dreumes van een jaar geleden en over een jaar gaat ze alweer naar school. Maar gelukkig heb ik tegen die tijd dreumesje Lisa dan rondlopen :)

Deel Deze Pagina