Hallo meiden, Ik ben echt helemaal in de wolken! Heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Mijn dag kon niet meer stuk en nog steeds niet....! Ik vraag me alleen af, hoe nu verder? Moet ik de dokter bellen of moet ik een verloskundige bellen. Kan iemand me verder helpen? Groetjes Linnie
hai allereerste hartstikke gefeliciteeeeeeerd en ja ik zou als ik jou was even naar de ha bellen knufffffffff little hope
Gefeliciteerd! Je huisarts bellen kan, maar die doet waarschijnlijk weinig (hij moet het uiteindelijk toch weten). Je kan al bellen voor je eerste afspraak met de verloskundige, maar ook daar kan je nog even mee wachten. Ergens tussen week 8 en 12 heb je daar je eerste afspraak. Dit verschilt per VK. Veel plezier ermee en doe vooral gewoon wat goed voelt!
gefeliciteerd meid...een fijne zwangerschap toegewenst... als je al weet naar welke vk je wilt, kan je deze opbellen, deze vraagt een paar dingen aan je (waaronder 1e dag laatste menstru) en zal dan een afspraak met je maken... je ha hoef je in principe niet in te lichten maar tis maar net wat jij zelf wilt... succes