Kook ze dan! Ik ga vanavond de optie ook eens voorleggen aan manlief, ben erg benieuwd wat hij er van vindt. Ik laat het hier weten!
Stan vind ik veel leuker en stoerder. Denk ook niet dat hij gepest zal worden ivm de achternaam. Stan klaassen vind ik anders dan Jan Klaassen. En zo erg is het toch niet als er één of andere pestkop dat roept, niet echt een minderwaardigheidscomplex brengend iets, op mijn naam wordt vaak gerijmd op kak, of iets in die trend, vind dat dan "erger" Vind Thije eerlijk gezegd een beetje een kneusjes naam, heb er dan ook een associatie bij van iemand die ik ken. En op Thije zullen er vast ook wel leuke rijmpjes gemaakt kunnen worden
Ik ga voor Dion! Bij Thije heb ik een beetje het idee of er misgetypt is en het Thijs zou moeten zijn Verder vind ik Stan en Tijn wel erg leuk! En Jan Klaassen zie ik niet als trompetter, maar als poppenkastpop , maar Stan zou ik niet associëren met Jan hoor
Thije vind ik ook een hele leuke naam! Dion vind ik dan weer iets minder (net als Stan, maar die was al afgevallen, toch?) In iedergeval nog een fijne zwangerschap en succes met je man overtuigen! Liefs Kiss
Whaa, Thije is bij ons 1e keus als we een tweede krijgen het een jongetje wordt Onze dochter heet Lune, vonden we wel een leuke combi. Ik zeg dus Thije!
Cool! Je hoort hem niet vaak he, maar dat maakt de naam juist weer leuker! Ik word steeds enthousiaster, hihi