Hey, Ik heb hier een poll staan met de top 3, wel nu is er een vriendin bevallen van LANA! Tja, zeg . Nu blijft er dus Nore en Yenthe over. Dus we hebben terug gezocht naar een derde naam, aangezien mijn man niet 100% achter Nore en Yenthe staat! Dus even jullie mening over Yorunn Lola Indy Welke is de mooiste en waarom de andere niet! Yorunn en Indy = jongensachtig? staat bij de meisjesnamen! Maken jullie een associatie met het liedje "zwarte Lola uit de stripteasebar" bij de naam Lola? Groetjes
Ik vind ook Indi het leukst van de drie, maar zou zelf geen van alle kiezen, omdat het mijn smaak niet echt is. goetjes, Claudia
Ik vind Indy helemaal geweldig, die staat ook op mijn lijstje! Lola associeer ik persoonlijk wel met dat liedje... Zou ik dus niet doen.
Yorunn, vond ik ook altijd leuk, totdat ik bedacht dat ik hem teveel op Jeroen vind lijken Lola, vind ik een vrolijke naam Indy, vind ik een leuke naam, beetje modegevoelig misschien
Yorunn vind ik helemaal niks Lola (her name was Lola, she was a showgirl) dus nee hihi Indy vind ik erg leuk!
Indy.. zo heette een paard bij ons in de manege.... maar.. wat vind je van Mara in plaats van Lana eigenlijk?
Ik vind Indy het leukst, maar wat dacht je van de volgende namen: Lana: Lara Lena Helena Ilona Yara Sara/ Zara Dana Nina Tara Nova Jada/ Jade
Ohw DAT nummer! Ja, die ken ik wel, maar ik associeer de naam Lola eigenlijk niet met een showgirl.... Suc6!
Dus jullie vinden Indy het mooiste uit de lijst? Ik heb gezien dat je ook Yorunne kan schrijven, dat toont toch direct meisjesachtiger, he. Ik vind Lola heel mooi maar mijn man begon toch ook wel direct dat liedje te zingen. Yara vond ik ook heel mooi maar ons nichtje noemt Jana, gaat ook ni, he! Suggesties zijn nog altijd welkom, he! Vonden we ook nog redelijk Emmeline/Emmelynn, Zoë, Heyden/Hayden
Absoluut Indy! Lola doet me toch altijd denken aan Lola Ferrari (die met die dikke ( . )( . ) Yorunn vind ik niet zo leuk...
dat is LOLO ferrari Lola vind ik de leukste naam. Stond ook op ons lijstje maar het is iets anders geworden
Indy of Zoe, van die 2 zou ik voor Zoe gaan (alhoewel het geen van allen echt mijn smaak is). Yorunn(e) vind ik helemaal niks; te gezocht en ik vind het net een andere versie van Yakult ofzo. Lola doet ook mij aan Lola/Lolo Ferrari denken (weet niet of dat Lolo of Lola is, maar ik heb direct die associatie) Andere opties die ik eigenlijk leuker vind dan de namen die je noemt maar die misschien wel in jouw rijtje passen: Tara, Mara, Mare, Eline/Line (ipv emmelyne), Lise/Lisa, Isa/Ise, Imme
Indy is leuk hoor! Yorunn wordt denk ik uitgesproken als Joroen, lijkt wel erg op Jeroen. Lola vind ik een beetje een artiestennaam.
Yorunn- Vind ik een harde naam en ook wel jongensachtig Lola- Leuke naam maar meer voor een hondje Indy- Jaaaa leuke naam! Stond ook in mijn top 3! Succes!
Vandaag is de vaste beslissing genomen door mijn man en ik ga eigenlijk volledig akkoord! LORE Janssens. Ik wou super graag Nore en hij Lana Dus de L van Lana en de -ore van Nore Lore Wat vinden jullie hiervan? Keano en Lore