Hier neigt het al een uurtje tot een enorme bui!! De onweer hoor je al een tijdje rommelen, maar het breekt nog niet echt door. M'n lief gaat nog maar ff snel met ons hondenkind naar buiten, want het lijkt erop dat zometeen de hel los gaat barsten buiten De lucht is al aardig zwart.... Is het bij jullie ook zulk dreigend weer?? Mirre
Ja hier begint het ook opeens heel donker te worden en het is een beetje aan het rommelen in de lucht.
Rommelen doet het al 2 uurtjes of zo en soms een paar spettertjes, maar het lijkt niet door te zetten. Om de 1 of andere reden ....als het hier in Zwijndrecht gaat regenen ....dan gaat het ook altijd GOED regenen en komt het met bakken uit de lucht We hebben wel eens een foto naar RTL weer gest (toen stond alles blank hierachter) en ja hoor kwam s avonds op tv..dat is nu een jaar geleden. Mirre
in roosendaal was er flinke onweer en regen ong. uur geleden... hoe het nu is weet niet... en in amsterdam daar woon ik.... daar is hele dag al zon
Hier begint het ook flink te donderen ja! Maar zo ver van Zwijndrecht is Hellevoetsluis niet. Wel balen want het zijn hier de vestingdagen. Altijd supergezellig, maar 't moet wel droog zijn!!!
Hier in Hoorn was het net ook flink aan het donderen...we hebben net een flinke bui achter de rug. De lucht begint hier ook steeds donkerder te worden maar het rare is dat de zon er ook nog afentoe door heen komt. hmmm weet niet of het nog goed gaat doorzetten.
hier in dordrecht heeft het al goed geregend aardige druppels en was goed nat toen ik nog ff snel naar buiten moest nu is het wel weer droog rommelt nog wel en is nog donker.
Correctie! Correctie!!!! Het is nu een half uurtje later en de lucht ziet nu helemaal zwart, ik zie flitsen en ben bang dat het straks gigantisch los gaat barsten.... Het is over met het heerlijke weertje, ik heb niets gezegd...
Hier in Eindhoven is het ook een beetje aan het druppelen, maar onweer is nergens te bekkenen. Mischien komt dat nog wel Gr scootermuis
Het is nu de volgende ochtend en het heeft vrijwel de hele nacht tot nu toe hier geonweerd (Den Haag). Het begon gisteren om vier uur al ofzo. Nou ja, als het volgende week zondag maar mooi weer is (Haschiba), dan maakt vandaag me niets uit.
Gisteravond trok er een felle onweersbui net ten westen van ons langs. Ik heb op het balkon gezeten, in de wind, terwijl het onweer voorbij kwam. En op dit moment onweert het weer in Amsterdam. Heerlijk! Ik heb alle lichten aan gedaan, want het lijkt wel avond, zo donker is het. Belle, dol op dit soort onstuimig weer.
Belle dol op dit weer!! Mirre is niet zo onstuimig geef mij maar een zonnetje , minder wind en droogggggggggggggggggg
hier word het nu pas erg donker hmm gisteren was al zo´n regendag word vandaag niet beter geloof ik wel lekker weer om te poetsen hihihi