Ik heb net de bibi speen uitgekookt nu zit er in de speen allemaal water. Ik kan het er wel uit duwen en dan komt het er zeg maar aan de voorkant uit. Is dit altijd? Of is de speen nu niet goed meer?
Heb ik ook! Volgens mij kan het geen kwaad. Heb drie spenen en ze hebben het allemaal. Zoƫ is er tot nu toe niet raar van gaan kijken.
Volgens mij zijn die (lucht) gaatjes gemaakt zodat de speen flexibel blijft en goed vormt naar de mond van de baby. En niet zo als een difrax speen massief hard is.
The same hier. Dan knijp ik die water eruit, andres maakt de speen zo'n raar geluid als mijn meisje erop zuigt. (hey, het rijmt)
is normaal hoor.. onze spenen doen dat ook alleen soms blijft er weleens een belletje water inzitten.. zo'n lekker gorgelgeluid krijg je dan als L. erop zuigt
Nou gelukkig maar. Ik had net de speen gegeven en er kwamen allemaal belletjes uit de voorkant zag er raar uit hihi
dat hoort erbij. Het is wel verstandign om dat water uit te persen, want dat is het water waar het speentje in uitgekookt is.
ja hier ook hoor! Gewoon het water eruitknijpen en voila is hij helemaal schoon en klaar voor gebruik.
ik heb met bibi gebeld en dat is normaal je moet het water er gewoon uit duwen dat hebben ze expres gedaan zeiden ze om een rede mja die weet ik even niet meer