Dochter zit alweer in haar 4e week van de vakantie, en ik in de 5e week van mijn verlof Vind het toch wel snel gaan. Vind het wel sneu dat ik niet zo veel meer met haar kan ondernemen nu. Een dagje speeltuin/pretpark/zwembad/enz zit er (voor mij) helaas even niet in. En m'n man krijgt pas vakantie op het moment dat de kleine wordt geboren. Ach ja, we vermaken ons wel met z'n tweetjes. Gaan regelmatig ergens op visite of een uurtje naar de stad, hebben het zwembad opstaan achter, en de opa's en oma's zijn haar al eens een dagje komen halen om wat leuks te gaan doen. Tijd vliegt toch wel voorbij.
Hier ook week1 maar door het warme weer hebben we geen van allen ergens zin in. In de speeltuin hier ligt zand dat nu erg warm is en een metalen glijbaan lijkt me ook niet zo handig. Gelukkig hebben we een zwembad staan en vermaken ze zich vandaag met puzzelen en kleuren. Ik hoop dat het wat koeler wordt in huis, dan kunnen we goed slapenen uitrusten. Wij gaan nog wel op vakantie, dus dat hebben we ook nog in het vooruitzicht. Liefs doris
Hier is het nog 2,5 week en dan gaat de oudste weer naar school. Ze is zelf echt aan het aftellen, iedere avond vraagt ze: hoeveel nachtjes slapen nog? Ze wil weer met vriendjes en vriendinnetjes spelen, wat ik ook wel probeer te realiseren maar vaak lukt het niet omdat de ouders nog moeten werken/vakantie/dagjes weg enz. We doen wel regelmatig leuke dingen, sowieso iedere zondag gaan we wat doen zodat mijn man ook mee kan, en doordeweeks doen we ook nog het een en ander, al is het maar een boswandeling of een paar uur naar de speeltuin. Zelf vind ik dat de dagen voorbij vliegen! En ik geniet er eigenlijk best wel van dat ik haar weer zoveel weken aan 1 stuk bij me heb. Natuurlijk slaan zus & broer elkaar wel eens bijna hun hersens in, en hebben ze ruzie, maar daar zijn het broer en zus voor