op dit moment? Dat ik veel draai en woel om in slaap te komen want niet erg wil lukken door de zwangerschap. En in het algemeen: dat ik anders over het uitgeven van geld denk dan hij. Hij geeft soms (heel) grote bedragen uit. Ik regelmatig kleine bedragen.
Hij vind dat ik teveel praat - en ik vind dat hij nooit luistert en dat ik daarom alles 100x moet zeggen. LOL!
HIj kan zich helemaal opwinden als ik niet elke dag stofzuig en dweil, ook al is het nog gewoon toonbaar! Hij vind het MOET. Ik moet niks......
Dat ik alles graag netjes heb en achter hem aan loop om hem erop te wijzen dat; - zijn snotdoekjes op de eettafel liggen - hij de wc bril niet naar boven had gedaan (iiiew nat!) - etc (soms ben ik echt een zeur) O ja, en als we ergens naartoe gaan, ben ik meestal nog niet klaar en moet nog eeeven kijken wat ik aan wil doen, mijn haar is nog niet af etc En hij zit dan al in de auto te wachten.
Dat ik zo vaak Sorry zeg? Oh ja en dat ik de stofzuiger midden in de kamer laat staan. Dan wil ik later nog verder stofzuigen, maar dat begrijpt hij dan weer niet...
Zo, heb je even. Ik ben een enorm chaotisch. Ik vergeet de lichten altijd uit te maken, mijn eten brand vaak aan, ik vergeet de koelkast dicht te maken. Bij mij gaat alles stuk, telefoons, laptops, alles valt uit mijn handen. O ja, nog iets. Ik kom er altijd achter als hij mij wil verrassen. Toen hij mij ten huwelijk vroeg wist ik gewoon dat hij dat ging doen, terwijl hij dus niets had gezegd. Hij vroeg mij aan de kust in België. Voordat we vertrokken zei ik: heb je mijn verlovingsring? Hij was best pissig... Gelukkig is hij heel geduldig
hihi, geweldig. Maar dat zorgt hier voor ergernis aan beide kanten. Hij vindt het irritant dat ik zo langzaam ben en ik erger me omdat ik gehaast wordt door hem.
Oké komt ie * Dat ik heel lomp ben en hierdoor ongeveer 2x per jaar mij telefoon kapot laat vallen of weer een kabel van de laptop heb gesloopt, of we zitten net op de bank en ik laat mijn glas drinken weer eens vallen. * Dat ik af en toe een huppeltrutje kan zijn (ahh kijk dan schat, de kat wast haar pootjes zo lief, en dat heel vaak op een dag ) Ik heb een zwak voor schattig en lief. * Dat ik heel koppig kan zijn en overtuigd van mijn eigen gelijk, ook als dat helemaal niet zo is. * Dat ik mijn kledingkast compleet overhoop kan halen op zoek naar de perfecte outfit. Vervolgens trek ik het gene aan wat als ik als eerste in gedachte had en laat een vloer vol met kledingstukken achter. * Dat ik eerst altijd iets doe en dan pas nadenk. Ik kan ook erg ongeduldig zijn. Ik kan nog wel ven doorgaan Gelukkig houd vriendlief van mij zoals ik ben en vind hij deze punten ook vaak zat schattig
Mijn vriend vindt het best irritant dat ik vaak mijn kleren overal laat slingeren en dat 'mijn' kant van de slaapkamer een troep is. Ook vindt hij mijn stemmingswisselingen niet altijd even leuk haha. Ik probeer er wel zo goed mogelijk op te letten maar dat lukt me niet altijd. Ook draai ik nu best veel in mijn slaap waardoor ik hem weer wakker hou en dus chagrijnig is.
Mijn vriend irriteert zich eraan dat ik altijd zo druk ben als ik uit mijn werk kom.. Met even snel een wasje, afwasje, etc etc etc.. En dan loop ik er ook nog bij te zuchten .. Maar dan wil ik het gewoon afmaken zodat ik daarna rustig kan zitten.. nog zoiets.. ik kan niet goed rustig zitten.. zie altijd iets wat ik dan "moet" doen
+ 1 En mijn af en toe voorkomende hysterische huilbuien... daar heeft hij echt een gruwelijke hekel aan.
Uhh.. Dat ik de vaatwasser niet goed inruim na mijn man z'n begrip. Dat ik te veel poets / opruim. Dat ik te lang op of over iets door kan gaan. Valt wel mee dus
Vrijwel nergens aan... en dat is niet omdat ik perfect ben maar omdat hij zo lief is! Hij heeft vrijwel nooit commentaar op mij
Mijn planning! Om 5 uur komt hij thuis en dan heb ik gewoon een strakke planning anders loopt alles in de soep. Soms moet ik nog even snel een boodschap doen, vaak is het 1 koken ander kleine een hapje geven, daarna wij eten, als het nog een kwartiertje vrij is even snel een rondje park met de hond en oudste, daarna gaat 1 van de 2 kids in bad en ruimt de ander beneden op, jongste fles geven en kinderen naar bed brengen om tot slot nog even boven alles recht te trekken en evt beneden.... Dan is hij klaar! Ik ga dan vaak de was vouwen, skeeleren met de buuf, poetsen of wat dan ook maar verwacht van hem dat hij in de keuken nog even de puntjes op de i zet, fles afwassen, vaatwasser aan ofzo. Hij word er echt helemaal gek van, klaagt altijd steen en been! Van 5 tot 7 is het hier gewoon spits uur! Hij snapt mij totaal niet en denkt volgens mij dat de kaboutertjes mij wel helpen al hij het niet doet!
Ik laat de sleutels vaak in de voordeur zitten oeps... Ook ik prop de vuilniszak vol... Ehmm ik vergeet vast een boel
Haha leuke dingen waar ik mij ook in kan vinden! Ik ben ook echt een drammert in de auto.. en denk idd dat mijn man nergens naar kijkt. Dus ik zit op zo'n 10 minuten rijden wel 7 x met mn handen vast aan de autodeur en heb al een schrikreactie voordat er wat gebeurt. Wat soms ook wel goed is geweest, omdat ie dan echt niet oplet. Volgens hem doe ik te weinig thuis, schoonmaken etc. Ben soms ook wel een beetje lax maar zo erg is t nu ook weer niet. Heb d'r gewoon een hekel aan. Ik moet 1 per nacht plassen om 4 uur ongeveer. en dan kan hij nog maar net een uurtje liggen en dan kan die niet meer slapen. verder kan ik zo niet opkomen.