Vanavond hoorde ik een heel klein stukje van een liedje op de radio, 3FM. Ik heb dat nr al eerder gehoord maar ik weet niet meer waar. Misschien in een film????? Of toch gewoon op de radio??? Anyhoe: het gaat maar niet uit m'n hoofd. Nu wil ik het hele nr luisteren, maar het enige aanknopingspunt is een vrouwenstem die zingt: I wanna see Nee, het is niet van DJ Paul Elstak haha Het is een rustig en toch ook dramatisch liedje. Wie weet van wie het is?? Nog een aanknopingspunt: ze lieten vanavond slechts een klein stukje horen. Daarna zeiden ze wat over Douwe Pop. Wie wil mijn dr. Pop zijn en kan mij de naam van dit nr en de naam van de zangeres geven?
Is het in plaats van i wanna see niet I wanna sing I wanna shout I wanna scream till the worde dry out Zo ja is het Emily sande Met read all about it.
Ohja, het nr is niet te vinden in de lijst van gedraaide nummers. Ze lieten nl slechts een klein stukje (alleen het zinnetje 'I wanna see') horen en daarna noemden ze Douwe Pop en een stukje van zijn nr dus naw een promo van een festival???
Denk wel dat je mijn optie bedoeld Is erg dramatisch liedje wel heel erg mooi kan niet stoppen met luisteren.
Hihi thnx!!! Dat is hem!! Had dus niet goed geluisterd naar de tekst Niet gek dus dat ik hem nergens terug kon vinden Weet direct ook weer waar ik hem eerder gehoord had: dat gave dansfilmpje van een talentenshow in Engeland. Super, bedankt!! Kan ik weer rustig slapen haha Het heeft me nl de hele avond gefrustreerd dat ik het nr niet kon vinden. Note to myself: volgende keer eerder hier een topic openen
Ja ik ken hem ook van dat filmpje Is ook een super mooi filmpje en de tranen liepen over me wangen! Gelukkig dat je nu kan slapen haha.
Dat is idd een heel mooi nummer. Die staat ook op mijn mp3. Luister het dus regelmatig. Gelukkig weet je het nu.