En waar kies je dan voor..?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Terra, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja ik denk wel dat het past hoor.
    PB je adres maar, dan stuur ik het broekje naar je op.
    Heb er zelf 2, dus kan er zeker 1 missen omdat ze niet gedragen worden.

Ja weet wat je bedoeld met weer naar de dermatoloog gaan. Mijn zoontje vind het zo verschrikkelijk om uitgekleed te worden en weer aangekleed.
    Gelukkig hebben we nu voldoende zalven en hoeven we pas te komen als we het het met de zalven niet onder controle kunnen houden.
    PB je adres maar, dan gaat ie vanavond op de bus.

2. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    ja PB'tje is onderweg :D super bedankt! ben benieuwd hoe het bevalt.

en tijdens het wachten op het wonderbroekje moet ik misschien even een bezoekje brengen aan de huisarts. we hebben al hormoonzalf en basiszalf gekregen omdat hij eczeem heeft. erfelijk eczeem maar ook van kma.

ik zou eigenlijk wel willen weten vanaf welke leeftijd ze voedingsmiddelen allergien testen.. weet iemand dat? want wat ik hier ook las, ik moet ook wel wat aan de jeuk doen.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ook gevraagd om een allergietest, maar mij werd verteld dat het pas nut heeft vanaf een jaar of 4.

Maar of een test op alleen voedselallergie anders is? Geen idee.

Ben ook wel benieuwd eigenlijk.

Verder was ik zn kleertjes in Neutral wasmiddel en gaat hij in bad met dodezeezout. En met de zalven die we hebben is het onder controle te houden, maar zodra we beginnen af te bouwen komt de exceem weer net zo hard terug.

4. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Wassen met neutral doe ik vanaf zijn geboorte al, ik heb zelf parfum allergie dus had er al rekening mee gehouden ;)

Hij gaat 1x per week onder de douche. Voordat hij gaat douchen smeer ik zijn benen en armen in met cetamacrogol of zo heet dat, vaseline gedoe. Dan is zijn huid na douchen niet zo snel droog.
    Dat werkt perfect in combi met de zalven idd.
    Afbouwen werkt hier ook niet.
    We smeren doordeweeks met hormoonzalf en basiszalf. En ik het weekend alleen de basiszalf. En die 2 dagen zonder hormoonzalf kunnen nog net!

Deel Deze Pagina