En wat dan... (opgeven met flesweigeraar)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Gentle, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben met die van Difrax begonnen, die is wel niet erg lekvrij maar heeft niet 'moeilijk' rietje als die van Nuby (die is wel lekvrij).

Hopelijk gaat het toch nog lukken Gentle. Dat thuiskomen met een krijsende baby herken ik ;) de jongste hier moest echt tot een maand geleden om de 2 uur gevoed worden anders brak ze de hele tent af, echt volkomen over de rooie, terwijl ze dan net 2 uur en een kwartier na de vorige voeding zat.

2. vegeta

vegeta Lid

22 jun 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    biobim is koemelkvrije pap die je met borstvoeding aan kunt maken.

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik herken je gevoel, pff de stress van een krijsend kindje dat wil drinken terwijl mama er net nog even niet is :(

Wipstoeltje zou ik zeker proberen, hier lukte het ook alleen in een andere houding dan de bv-houding, dus bijv tegen een kussen aan voor je op schoot (tegenover je, zeg maar) of tegen een kussen aan op de bank naast je oid. Wipstoeltje hebben ze op het kdv ook wel gedaan ja.

En we knepen af en toe in de speen zodat er wat uitkwam en ze slikbewegingen ging maken. En altijd verse melk voor de lekker, idd net iets warmer dan je zou denken. En in principe zou het het best werken door ze zelf te laten happen, dus wangetje en lipjes aanraken met de fles. Maar dat werkte hier echt niet.

Verder kon ze wel vrij snel slokjes drinken uit het flesje zonder speen erop, vond ze reuze interessant, en is ook wel eens nodig geweest als ze fles niet moest, maar het werd wel een vieze lekboel :( Dus een paar waterdichte slabs zijn dan aan te bevelen.

Succes!

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wipstoeltje gisteren geprobeerd, maar dat maakte weinig uit.

Biobim had ik wel eens van gehoord, ga ik even naar kijken, bedankt!!!

5. Ukkepukke

Ukkepukke Actief lid

8 okt 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee. Ook hier vaak geen zin in de fles :(.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik kreeg vandaag een tip van een collega, vitamine d met anijssmaak (niet op olie basis maar op waterbasism) die een beetje op de lippen smeren en aanbieden. Dan gaan ze smaken en dan de fles geven. Die van haar waren volharde flesweigerenaars maar binnen twee sagen dronken ze keurig uit de fles!

Geen idee of het werkt, maar bij haar dus wel

Deel Deze Pagina