Spannend lieke.. wannneer waag je nog een testje? Kijken of de streep al duidelijk is... Leuk dan zit er niet veel verschil tussen je kindjes...
Spannend ik zie ze ook! Denk dat dat gevraagd wordt door je banner. Die staat nog op een zwangerschapsbanner vandaar. Ben heel benieuwd naar je volgende test.
Oh ja... Banner nog nooit weer iets mee gedaan... Misschien straks wel een nieuwe zwangerschapsbanner, hihi. Nu 2e kerstdag en geen test meer in huis. Wil proberen echt even een paar dagen te wachten, anders straks weer zo'n tuurtestje en wil denk ik CB gebruiken, dus sowieso wachten tot alle winkels weer open zijn. In verband met BV dronk ik toch al geen alcohol en dat hou ik maar even zo. En mocht het zo zijn, dan hebben mijn twee kindjes niet heel veel leeftijdsverschil, lijkt me wel leuk! Kleine 1 1/2 jaar en dat lijkt me te doen
Ik vind het streepje in de negatief wel wat ver naar rechts staan.... Hoop voor je dat ik het mis heb, maar voor mijn gevoel moet deze wat meer naar de controlestreep staan. Succes, ben benieuwd!
Hmm, ver naar rechts.... Nu de test is opgedroogd zie je heel duidelijk het 'vakje' waar het streepje in hoort te staan en daar zit ook de hele lichte verkleuring. Denk dat de plaats van het streepje wel goed is eigenlijk. Begrijp me niet verkeerd, ben nog helemaal niet overtuigd dat dit een positieve test zou kunnen zijn hoor. In ieder geval allemaal bedankt voor het meekijken!