Hey Nana, Wat lief dat je nog aan me denkt! Sorry voor mijn late respons was wat drukjes. Nou hoe het hier gaat... Wat zal ik zeggen. Min laatste cyclus waar je mee had gekeken ben ik gewoon ongesteld geworden. Ik ben toch niet naar de dokter gegaan, omdat ik weet dat de volgende stap clomid is. Mijn schoonmoeder komt binnenkort een paar weken(net in mijn vruchtbare periode) en ik ben bang dat ik dan allerlei bijwerkingen ofzo krijg of dat ik nog meer opzwel of iets dergelijks of dat het invloed zal hebben op mijn humeur ofzo. Ik dacht ik wacht nog 2 cylci af. Als ze weg is dan ga ik meteen naar de dokter. Ik praat er eigenlijk alleen met mijn man over en een goede vriendin. Ik heb er geen zin in om dit uitgebreid met mijn schoon moeder te bespreken of iets dergelijks. Ze weet niet eens dat we ermee bezig zijn. (hoewel het niet anders kan na 7 jaar huwelijk). Maar goed we zij nu in ieder geval ook weer bezig. Ik begrijp alleen niet zoveel van mijn temp. lijst. Kun je heel even meekijken? Het is ook een beetje moeilijk om elke keer op de juiste momenten en geforceerd ermee bezig te zin. Maar het kan niet anders. Soms denk ik zal ik deze hele wens anders maar in de ijskast zetten. Maar goed we zien het wel. Hoe gaat het bij jou? Jij bent bijna uitgerekend toch? Is het nog allemaal goed te doen voor je? Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je volop aan het genieten bent! Liefs
Voor nu geen ovulatie te zien in je kaartje. Als je langer bezig bent, wordt het vaak zo'n geforceerd gedoe. Niet leuk, maar alles voor het goede doel En wat leuk zeg je schoonmoeder over de vloer, paar weken nog wel Sterkte gewenst Hier alles oke. Het einde komt in zicht en ik ben er ook wel aan toe. Het wordt wel zwaar nu. Nog eventjes...