overdag slaapt zo ongeveer 5 uren na de fles van kwart over 6 doe ik haar om 7 uur ongeveer op bed dan gaat ze lief slapen tot 10 uur meestal en dan de laatste fles daarna komt ze om 1 uur ongeveer weer voor de volgende fles drinkt ze 120 ongeveer dan schone kont gaat ze weer lief slapen maar daty is dan ook maar 2 en half uur dan is ze klaar wakker
teveel kan niet hoor, je kindje geeft het zelf wel aan! Als ze slaapt, lekker van genieten want het kan maar zo veranderen Ik had een kind dat 3 keer 2 a 3 uur sliep en ik ben nu al blij als het een half uurtje op de hele dag is!
Ooooh wat lijkt me dat heerlijk! Jaslynn heeft vanaf het begin wel netjes doorgeslapen 's nachts (tot nu toe..*klopt 3 x af*) maar overdag is het echt altijd drama geweest. Ze vertikt het om te slapen terwijl ze echt wel moe is en als ze dan eindelijk slaapt is ze na 20 min, half uurtje weer wakker. Heel soms verras ze me door een uurtje te slapen maar dat maak ik zelden mee. En verder is het gewoon een lekker ding
volgens mij staat het er niet helemaal goed smorgens komt mijn dochter rond 6 uur soms ook eerder geef haar dan de fles dan is ze 2 uurtjes wakker en dan gaat ze rond 8.00 weer op bedje dan slaapt ze 3 kwartier een uurtje dan is ze weer wakkerdan naar benee ff op de bank zitten spelen dan ist tijd voor badje en de fles rond 10.00 dan gaat ze rond half elf 11.00 weer naar bed en dan slaapt ze ongeveer 2 uurtjes als ze wakker is krijgt ze fruithapje dan rond 2.00 de fles en rond 15.30 gaat ze op bed en slaapt ze 1 uur soms 3 kwartier dan als ze wakker is rond 17.00 krijgt ze warme hap en rond half zeven de fles en 19.15 gaat ze op bed en dan slaapt ze tot de volgende fles 22.15 ongeveer die krijgt ze dan 180/water 6 schepjes voeding +3 schepjes nutrix dan ligt ze rond kwart voor elf op bed en dan slaapt ze 1.15 soms iets langer dan krijgt ze weer de fles schone kont en dan slaapt ze weer tot half 5 soms iets langer ze krijgt nu best veel voedingen 6 in totaal en dan 200 en dan de bijvoeding nog
Komt op mij niet over dat ze teveel slaapt hoor! Ik zou als ik jou was proberen de nachtvoeding er af te halen...
ja ben ik druk mee bezig maar ze wil niet ze zat op 5 flessen voor tijdje terug maar sinds ze uit het zkh is heeft ze nog 2 nachten doorgeslapen nu komt ze weer terwijl ze overdag best wel genoeg krijgt lijkt mij ik snap er niks van
Geniet ervan dat je meisje veel slaapt! Heb je ook lekker tijd voor jezelf.. 6 flessen van 200cc is wel veel hoor naast de bijvoeding.. Dan kun je beter 6 kleinere flesje aanbieden.. maar dat terzijde. Esmee slaapt nog steeds.. 2x 2 uur.. heerlijk!