Maar dat is toch juist wat ik aangeef in mijn post. Er werden grapjes gemaakt over het doel van dit topic en ik gaf aan dat het geopend was als "wat dragen we vandaag" maar dat voor sommigen niet het showen van hun kleding het doel is maar showen van hun lijf. Maak dan een topic aan met "show je lichaam" maar daar is in het verleden al zoveel kritiek op geweest, dat dat waarschijnlijk niet gebeurt. En nee...ik ben absoluut niet jaloers...maar dat zal Imensa ongetwijfeld niet geloven. Ik heb geen opgepompt lichaam nodig om blij met mijzelf te zijn. @Louise88, die jurk staat je prachtig. Praat ajb jezelf niets aan over al dan niet strakke lijntjes want je ziet er prima uit.
👀👀👀👀👀😂😂😂😂😂😂 Ik moest hier heeeel hard om lachen. Het lijkt net een houding waarin je moet poepen🙈 Ik vind t knap hoor wat sommige mensen kunnen met trainen maar om zo op de foto te gaan...tjah niet mijn ding zeg maar. Maar als een ander het wel leuk vind, ook prima toch?
Eens! Je hoeft niet gelijk jaloers te zijn om iets niet mooi te vinden.. Jammer als mensen dat dan gelijk denken. Smaken verschillen nou eenmaal.
Alleen een beetje raar dat je in een "wat dragen we vandaag" geen fatsoenlijk zicht heb op de kleding maar wel op achterwerk en spieren.
Zoooo.... vandaag droeg ik dit jurkje. (En roze bh,.Zie nu pas dat hij beetje doorschijnt 😆 en natuurlijk een pose zodat je mn geweldige figuur ziet. 😝 Als ik zo'n kont als Imensa had zou ik hem ook zeker zo showen. Halleluja!
Wat een gezanik weer ladys hebben jullie nou niets beters te doen. Voor sommige speciaal eentje van voren. Let gewoon op de kleding die gepost worden ipv ieder onderwerp om te draaien naar een dik of dun of wel of niet mooi discussie
Leuke jurk.... alleen wel effe die buik inhouden hoor... Die hoeft natuurlijk niet zo gezien te worden Nee hoor meid. Mooie jurk en mooie buik
Jaaaaa.imensa das ook een stomme pose. Echt zo'n pose van kijk mij mijn taille en geweldige benen eens showen. Bluh
Ja mop.... Het blijft mooi dat lijf.....ehhhhhh jurk Precies klaar nu met azijn pissen. We weten het nu allemaal weer, als je afwijkt van de standaardvorm cq norm mag er weer vrij uit commentaar geleverd worden. Lekker ontopic nu. Ik ben op dit moment niet showwaardig. In m'n paarse ochtendjas
Mooie tieten (ehhhh jurk bedoel ik uiteraard). Ik vraag me wel af wanneer je nou eindelijk iets gaat doen aan die afgekauwde muur achter die spiegel...
Hier één van mij in standje relax.... Geen jaloerse reakties graag, ik heb nou eenmaal een fantastisch paar zweetvoeten. Ik heb er keihard voor gewerkt ja?...
Sakker... Is het nou nog zo koud daar bij jou... In augustus wel beetje zorgen voorfatsoenlijk weer he...niet dat ik twee dagen rij voor jan met de korte