He bah wat een tegenvallend weer zeg! Vandaag geen jurkje voor mij. Speciaal voor de azijnpissers een foto van voren.
Ik ben geen azijnpisser maar eerlijk is eerlijk, zie je liever zo dan in die andere pose ...hier ook een skinny met een zwart shirt en zwarte sneakers.
Ach en dat is prima. Laten we eenieder in zijn/haar waarde laten en letten op de gedragen kleding waar dit topic om ging ipv elkaar aanvallen op hoe je persoonlijk iemands houding vindt.
ik ben vandaag niet fotowaardig, knallende koppijn dus zomaar het eerste het beste even gepakt. lichtblauwe skinny met een saai beige truitje erop met lange mouwen. morgen show ik weer
Super leuk!! Ik heb er van de week 1 bij de Primark gehaald,helaas schijnt deze door met daglicht.. Ik zag ze bij de Only vd week ook,schijnt die van jou niet door?
Mooi gezegd!! En echt,het is hard werken om een mooi lijf te krijgen en te behouden,en daar mogen ze zeker trots op zijn. Als ik van die lekker gespierde billen had zou ik ze ook showen...maar laat ik dat nu maar niet doen
Zo is dat. Ik kon geel nooit hebben ivm blonde haren maar sinds ik donkerbruin haar heb ben ik ook opzoek naar iets geels. Heb het alleen nog niet gevonden.
Ik heb dit aan, mezelf in mijn sportkleding gehesen om zo te gaan trainen. Is en oude foto van paar weekjes terug maar kleding ziet er nog steeds zelfde uit, natuurlijk wel gewassen ondertussen... oh en niet te vergeten van vooooooorrrrreeeeennnn... oh en omdat het een sportief setje is mag een klein spierballetje tonen best toch
Nou Imensa dat vind ik niet kunnen. Tjee.. eerst die ass en nou die buik. 😜 Ik draag; zwarte positie jeans, zwart hemdje en mint groen vest..
En die is daar nog fluffie ook hahaha niet echt in mijn voordeel dus.. misschien toch een nieuwe foto moeten maken whahahaha