Wauw wat een prachtig lijf heb jij! Als ik zulke billen had, dan zou ik er mijn avatar van maken . Het geeft mij inspiratie om te blijven trainen! Ik snap ook niet waarom iemand hier überhaupt een punt van maakt . Even ontopic. Waar heb je die sportbroek vandaan? Ik heb een sportkledingverslaving en ik vind het een erge gave broek.
Ik heb hem 2 jaar geleden bij h&m gekocht. Hij word beetje dun nu.. baal want tis een lievelingetje van me hahaha, adidas heeft ook zoiets.
Bedoel je deze van Adidas adidas performance sportbroek tight fit? Bestel nu bij wehkamp.nl of een andere?
Ik vind geel ook leuk. Hier ook een geel vestje. Morgen plaats ik weer foto. Had vandaag geen tijd. Maar het was een lichte skinny met een wijd gestreept dun truitje, beige zwart en zwarte laarsjes
En van vorige week. Is savond vandaar dat m'n buik nog boller is. Zwarte broek met zwart t-shirt en legergroen blouse-jasje-achtig-ding. En sandaaltjes met kraaltjes eronder.
Even een oprechte vraag: wat vindt jouw man van je getrainde lijf? Je bent vast gespierder en breder dan.hij?
Het is een suede achtige stof. Je ziet ze in heel veel winkels hangen. Ook op fb zie je ze geregeld voorbij komen. Denk dat half nl erin rond loopt.
Geinig, dan ben je zeker ook sterker? Merk je iets van je hormonen met zo veel krachttraining? Is je testosteron dan niet onwijs hoog?
Van mijn kracht moet ik het niet hebben en op het andere, nee geen van beide. Hormoonhuishoiding is gewoon normaal. Testosteron verschild per persoon. Het is laag zoals bij een vrouw hoort, maar bij de ene wel hoger als bij de andere waardoor de een meer spiermassa kan aanzetten dan de ander. Maar dat is puur genetische/atletische aanleg.
Dit! Vind het momenteel wel moeilijk om mijzelf leuk te kleden aangezien m'n hand in t gips zit en ik niet alles aan krijg.
He bah wat rottig. Ongelukje of geopereerd aan iets? Ik heb het ook gehad 2 jaar terug. Wat een drama was dat en met dat warme weer was het 1 broeikas. Moest 12 weken toen
Ongelukje.. Van de trap gevallen. 12 weken.. Jeetje wat lang! Ik hoef er maar 4 gelukkig haha. Is ook nog niet zo warm geweest, dus echt jeuk heb ik nog niet gehad, maar zal nog wel komen denk ik..