Wij willen met oud en nieuw gaan gourmetten, maar tot mijn verbazing zijn overal al de gourmetschotels uitverkocht. Blijkt echt typisch voor kerst te zijn . Maargoed, heeft iemand een tip waar ik nog een gourmetschotel kan kopen? Voor 3 personen, ik ben bang dat het bij de slager meteen zo duur wordt... Bij de AH waren ze vorige week 10 euro, als ik had geweten dat ze er nu niet meer waren had ik het dan al gekocht maarja... stom stom! Bedankt voor de tips alvast!
Hier ook nog overal volop te koop. Bij onze c1000 kun je altijd bestellen met de vleessoorten die jij erin in wil en dan ophalen wanneer jij wil.
jeetje ik woon zeker in een echte kerst-gourmetstad . Ik zal eens naar de dorpen hiernaast fietsen, kijken of het daar beter gesteld is . @ProudMum, ik eet zelf geen vlees en ik ga echt over mn nek als ik zelf vlees moet gaan snijden, dus dat gaat niet door . Bovendien vind ik het net zo handig, zo van de schotel in de pan! Bedankt allemaal!
Hier ook nog schotels zien liggen bij de appie. Enne misschien een tip je hebt van vivera ook vegetarische mini snackjes kun jij ook gewoon gourmetten (als je dat wel eet). Ik koop die altijd voor mijn stiefdochter. Kan ze toch gezellig met ons meedoen.
he balen, Hoogvliet en de Plus is hier helemaal niet in de buurt! Ik doe morgen wel een rondje AH, C1000, Jumbo, Nettorama, Emté. Dan moet het toch goedkomen aan al jullie berichten te zien .
zag er vandaag nog een aantal staan bij de c1000 en ook een heleboel aparte verpakkingen met gourmetvlees (gemarineerde kipfiletstukjes, mini hamburgers, mini slavinken etc.) Volgens mij is gourmetten toch ook wel iets juist voor oud en nieuw. Handig omdat het lekker lang duurt en je minder avond over hebt om in te vullen.