Nou, wat een feest :(

Discussion in 'De lounge' started by Biccy, Dec 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ons eerste jaar als getrouwd stel, en we keken allebei uit naar kerst. Zouden het dit jaar speciaal maken.

Vrijdag begon in principe prima, lekkere afgezaagde films zitten kijken en gezellig gourmetten saampjes 's avonds. Daarna knallende ruzie gehad, wat eigenlijk mijn schuld was, hoezee voor de hormonen. Voelde me vreselijk schuldig daarna, had echt het gevoel dat ik kerst verziekt had. Toch nog enigszins goedgekomen en samen cadeautjes gedaan, was leuk en geslaagd en ik met dikke huil ogen toch maar redelijk op tijd mijn bed in gekropen, in de hoop dat 1e kerstdag een leuke dag zou worden. We zouden bij zijn moeder gaan eten en daarna vrienden bezoeken die we al een tijd niet gezien hadden en bij zijn vader op bezoek gaan omdat we die nooit zien met kerst, door omstandigheden. Dus mijn man had er onwijs veel zin in en ik ook. 'Sochtends voelde hij zich al niet helemaal lekker, maar na de rit van ruim een uur door bar weer, tijdens het eten ging het helemaal mis. Hij kreeg verhoging, zag er niet uit, moest overgeven en kreeg bijna geen lucht meer.

Dienstdoende arts gebeld en die zou langskomen, hebben we 4 uur op moeten wachten! Man bleek een zware luchtweg infectie te hebben en kreeg wat medicatie voor de nacht en de rest konden we dan vandaag halen. Ik 's nachts maar in een ander bed geslapen, naja, gelegen, dankzij mijn bi en mijn zieke man die 's nachts op de badkamer vloer lag natuurlijk niet geslapen, alleen maar zorgen liggen maken en voor hem zorgen.

Vandaag ging het ietsie beter, maar nog niet veel. Maar ik moest toch echt naar huis, want de beestjes moeten ook eten hier (nijntjes en ratjes). Dus zijn vader heeft mij opgehaald en naar huis gereden en mijn man is achter gebleven in de logeer kamer bij zijn moeder. Anders hadden we de auto daar achter moeten laten en we wonen erg ver bij haar vandaan, dus optimaal zou dat niet zijn.

Nou ligt hij al heel de dag doodziek in bed, en ik zit heel dag alleen thuis :( Hij voelt zich ook nog eens schuldig, want nou denk hij dat hij kerst verziekt heeft. We zijn wel lekker bezig zo :(

En nou ga ik ook nog eens piepen en voel ik me niet lekker, hoesten enzo. Nou maar hopen dat het niet doorzet en ik het ook krijg :(

Fijne kerst zo hoor :(

Moest het even kwijt...

Ik hecht ook gewoon teveel (emotionele) waarde aan dit soort dagen hoor, denk dat het daarom allemaal gewoon zo tegenvalt. Alle plannen, leuke kerst + met het gekregen geld winkelen voor baby dingen gaan allemaal niet door. het is gewoon balen!

Naja, positief puntje, vergeten doen we onze eerst kerst als getrouwd stel niet :)

2. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Gedeelde smart is halve smart.....het heerlijke kerstdiner dat ik gemaakt heb staat nu in de vriezer. Manlief werd ook zo ziek (spugen en diarre en koorts etc) dat ik op kerstavond MacDonalds heb gegeten, en op 1e kerstdag soep uit de magnetron met een broodje erbij, met een lijkbleke man in joggingpak op de bank ernaast. Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen, maar als je je van alles leuks hebt voorgesteld is het wel balen :x

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Juul, ook zo'n domper dus! Balen is het wel inderdaad, komt ook gewoon omdat ik me er veel te veel op verheugde hoor. Ach ja, volgend jaar zijn we met zijn drietjes, dus das ook heel speciaal!

Voelt je man zich al iets beter? Die van mij ligt nog doodziek in bed :(

4. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Die van mij ligt er ook alweer in, dus zit ik achter ZP met een lekker wijntje en het kaasplankje dat ik ons beiden had toebedacht :D

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik mag helemaal niks lekkers dankzij de suiker :(

En ik klink als een zeehond als ik hoest, dus het gaat lekker.

Drink er voor mij ook eentje!!! :D

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Balen zeg! Maar je zal het niet snel vergeten ;) Volgend jaar een beter jaar! Beterschap iig!!!
    Hier is de kerst ook een beetje in het water gevallen...
    Zouden vandaag naar schoonvader gaan (schoonmoeder begin dit jaar overleden) maar schoonvader heeft een alcohol probleem en had vrijdag zitten zuipen.
    Vanwege de stress die het mijj geeft, de weerslag op mijn buik en onze relatie hebben wij besloten om er niet heen te gaan vandaag.
    Nu is schoonzus beledigd, schoonvader onverschillig (zegt gewoon; o wel beter een paar maandjes geen contact (wat dus ook betekent geen visite met 1e verjaardag zonder vrouw, geen visite sterfdag vrouw en voor hem geen geboorte kleinkind)).
    Sorry dat ik zo 'inbreek' op jouw topic maar moest het even kwijt!!!!!
    Veel beterschap!!!
    Groetjes

7. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    @Siepie, nou inbreken mag hoor, dit is gewoon een 'onze kerst is k** topic' joh 8)

Ook zulke fijne dagen voor jou/jullie dus.
    Wat een feest als dit soort dagen misgaan he? Ik vind het altijd zooo tegenvallen, heb ook heel zielig zitten snikken vandaag in mijn eentje:)

8. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

Feb 22, 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff wat balen! :(
    Hoe voel je je nu?

9. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Haha dank je ;)
    Wij hebben er vrijdag al wat tranen om gelaten :(
    Gingen onze leuk bestelde spulletjes ophalen in de babywinkel en mn man stond toen met iets heel leuks in zijn handen maar ja toen waren we op de hoogte van de drank toestanden weer dus onze middag was ook verpest...
    Terwijl man bijna nog niet mee is geweest winkelen door alle toestanden.
    Wordt er wel eens moedeloos van hoor.
    Man wil volgend jaar op vakantie met kerst zodat we dit niet meer hebben haha maar volgend jaar zijn we met zijn 3en dus dan komt het vast goed ;)

Gaan jullie met oud en nieuw wel wat leuks doen???

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ja, ik weet het niet, ben sowieso moe vanwege de afgelopen nacht en nog een beetje depri. En ik begin veel te hoesten, dus ik hoop niet dat ik de volgende ben die ziek word hoor!

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Er zijn echt heel veel mensen ziek (tenminste mijn omgeving wel)..
    Ben zelf ook verkouden en aan het hoesten, hoofdpijn etc.
    Dacht eerst dat het door het slechte slapen kwam maar ben bang dat ik toch wat van de kids op kdv over heb genomen nu hihi.
    Lekker aan de vitamientjes misschien zal het je toch over gaan slaan!

12. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Niet echt, oud en nieuw word hier niet zo leuk gevierd als in NL. Normaal keek ik via een live stream Paul de Leeuw, maar die stream is opgeheven. Ik maak ook meestal een huzaren salade, zoals vroeger thuis, maar ik sta op zo'n streng dieet dat dat er ook niet in zit. Denk dat het een avondje film kijken word en hopen dat mensen nog wat vuurwerk hebben overgehouden van Halloween (hier doen ze alleen aan vuurwerk tijdens halloween, niet tijdens oud en nieuw).

Jullie?

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Waar woon je dan als ik vragen mag??

Wij gaan naar vrienden toe maar ligt wel aan het weer, als het net zo'n toestand was als vorig weekend dan gaan we niet.
    Hebben toen over een stukje van een half uur ruim 2 uur gedaan.

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    De dokter zei gister wel dat mijn man hardstikke besmettelijk is, en toen werd zijn moeder helemaal zenuwachtig, mocht ik niet meer naar hem toe. Doe gewoon zeg, als het zo besmettelijk is heb ik het allang via hem gehad hoor haha Ach we zien het wel, als ik ziek word dan word ik ziek en komen we daar ook wel weer overheen!

15. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ierland :)

16. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Lees net dat je in Ierland woont... beetje blond ;)

17. moi89

moi89 Bekend lid

Oct 14, 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bicci, wat een rot kerstdagen zeg! Je zult in ieder geval niet deze kerst vergeten.
    Ik had zoiets ook gehad, maar dan op onze huwelijksreis. Manlief had lekker weekend weg geregeld, aangezien we niet echt lang weg konden. 2 dagen na ons trouwen zaten we gezellig in dat huisje en ik ben me toch ziek geworden, Wat een romantisch weekend had moeten zijn betekende voor mij heel de dag op bed liggen en een goede relatie met de wc hebben en voor mijn man maar een beetje tv kijken en telkens mijn kots opruimen. Niet de allerleukste huwelijksreis. Maar achteraf wel om kunnen lachen. Hopelijk kunnen jullie dat na deze kerst ook.

18. Female

Female Niet meer actief

Je zou het jezelf een stuk gemaklkelijker maken als je de lat niet zo hoog zou leggen voor zulk soort dagen. Het kan dan alleen maar tegenvallen...
    Zodra hij beter is over doen, haal die gelzellige dag dan gewoon in. Maakt toch niet uit dat het dan eigenlijk nep-kerst is ;)

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland

Nou inderdaad, wat ik al zei, ik hecht er gewoon teveel waarde aan en zeker omdat dit 'de eerste kerst als getrouwd stel' zou zijn.
    Naja joh, als het goed is komen er nog meer kerst dagen aan 8)

@Moi, jee balen zeg van je weekendje! Is inderdaad ook zoiets he? Wij gingen naar Egypte en de eerste nacht ben ik gelijk ziek geworden, was mn eigen schuld ook nog, had per ongeluk water binnen gekregen van de douche haha Ik had ook zo'n fijne relatie met de wc pot haha Naja, vergeten doen we het niet 8)

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ach jeetje meid dat is niet leuk allemaal,

zet die kerst maar lekker van je af want het kan altijd mis gaan zulke dingen. ik ben ook ziek geworden tijdens kerst ( buikgriep ,wc pot is beste vriend op dit moment ihihi )

en ach ja wat is kerst,, maak het anders goed met het idee dat jullie later in jan als iedereen beter is een nieuwe maaltijd met elkaar maakt hup kerst knallers erbij en lekker eten met elkaar ,, gewoon over doen :)

xxjes hoop dat je man snel beter is en gen ruzie meer maken he xx

Share This Page