Leuk hoor! Hier krijgen we een 3e kindje, en aangezien de eerste 2 een jongen en een meisje zijn, hebben we eigenlijk alles wel in huis.......... Dus jammer, hoef niet zoveel te shoppen, maar scheelt weer in de portemonee
ik hoop het voor je jenala.. misschien is ze er ook al.. ik ben nog maar heel kort maar heb wel een geweldig leuk shirtje aan me vriend gegeven met de tekst if you think i am cute you shut see my daddy.. ik wil ook nog graag het shirtje born in 2011 maar daar wacht ik nog even mee..ik laat met 16 weken een echo maken en dan weten we wat het word,, dus kan ik dan lekker gericht shoppen het is ons derde kindje maar alles moet weer nieuw
morgen de 20 weken echo en dan kan ik weer wat leuks shoppen voor de kleine. Maar als het weer een jongetje is heb ik niet echt wat nodig heb dan nog zoveel van mijn zoontje.
Ik heb vandaag wat slaappakjes gekocht, die stonden op de lijst van het ziekenhuis en die had ik nog niet haha Van het weekend wezen shoppen bij Ikea, meubel, dekentjes, knuffeltjes, hydrofiele luiers, doekjes, matrasje etc gekocht.. En gisteren flesjes, zo'n reinigings ding voor in de magnetron en een flessenwarmer gekocht 8) Nou hebben we het meeste wel, alleen nog kleine details zoals een nagelschaartje enzo Oh en luiers gaan inslaan natuurlijk haha @Cira; succes morgen!
gister een standaard gekocht voor de klamboe, deken en hoeslaken voor in de kinderwagenbak en wat spuugdoekjes alles gekocht bij babydump in Beverwijk.
Vandaag ook wezen winkelen. Ik had alleen slingers nodig.. maar me vriend had ook weer 3 setjes kleren in de handen.... haha ik vind het wel lief.. En de rest is naar de oudste gegaan. hij krijgt woensdag een nieuw bed. en daar hoort ook een nieuw overtrek bij, en nog wat andere spulletjes.
Wij gisteren in maastricht 2 setjes kleding voor de oudste gekocht, ze is helemaal in de weer. Voor de baby hebben we alles al, heb eigenlijk enorm weinig moeten aankopen omdat alles nog zo goed als nieuw is van mijn dochter. Maar ik zou toch nog graag een klamboe willen voor boven het bedje, maar is dat niet weggegooid geld? Kan je dat daarna nog boven een 1 persoons bedje hangen? Groetjes
hydrofiel luiers, maar ik denk dat iedereen wel weet hoe die eruit zien. Als donderdag de 20-weken echo goed is, ga ik los HAHA
@ linnywonderbaby: volgens mij past dat wel hoor. wij hebben zo'n klamboe van jollein gekocht en die zie ik echt wel boven een 1-persoonsbedje hangen
aah goed, dan zal ik ook eens op jacht gaan naar zo'n mooie klamboe wat in het kamertje past, maakt het toch helemaal af hé.
Allemaal kleine dingetjes, wat samen veel centjes kostte: luiers, voeding, manicuresetje, rompertjes, speeltje, waterdichte molton, billendoekjes, luierzakjes, mega-maandverband e.d. Nu zo'n beetje alles wel in huis; alleen nog een makkelijk zittende broek voor na de bevalling en dan zijn we er klaar voor