Deze: Bekijk bijlage 122928 Zijn er super blij mee! Hadden eerst de Quinny Speedi besteld, maar toch omgezet naar deze. Helemaal tevreden nu
Oke ik heb nog niet zo veel gekocht. Ik wil eerst weten wat het wordt Maar deze kon ik niet laten liggen
Ik shop me al rot en ik ben nog maar 13 weken. Het is namelijk zo dat er een verhuizing tussendoor komt en dus zomenteen weinig tijd zal hebben om te shoppen. Zal binnenkort even fotootje plaatsen!
@KabouterKlus: Inderdaad de Mura 3 Gewoon naar een grote winkel gaan en rijden met vanalles. Dan kom je er vanzelf achter wat je wel en niet prettig vind en dan wordt de keus al een stuk makkelijker... Succes! Wat een super schattige dingetjes allemaal! We zijn hier nog vooral aan de praktische dingen begonnen. Vandaag een Maxi cosi Cabriofix en een Easybase 2 gehaald...
Gister de easybase 2, boxspeelgoedzak, een lakentje met de tekst born in 2011, treintje met de letters van haar naam, speelkubus, 2 pyama´s, wit en roze broekje gekocht. babyfotoboek vandaag gekocht via internet, kon in de winkels nergens een leuke vinden en we vinden het toch wel leuk om een eerste echte (dus geen digitale) fotoalbum te maken. daarna gaan we wel over op digitaal. Vandaag is de plank boven de commode opgehangen, gordijnen opgehangen en de box is in elkaar gezet.
Zilveren muziekster van Cottonbaby Zilveren zak voor aan de muur Lakentjes met zilvergrijze applicaties hoeslakentjes wieglakentje gebreid wiegdekentje Oftewel...: ons kindje kan nu slapen
Wij hebben deze gekocht; T-Shirt Kleine Zus | Babykleding | Baby-Dump en een pakje van de hema! Nu nog even afwachten wat nummer 3 gaat worden... Dan kan ik meer gaan shoppen