Andere krampen bij ongesteldheid?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beertje22, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo,

Wij zijn al vanaf vorig jaar Januari 2013 gestopt met de pil. En einde van het jaar miskraam gehad. Na de curettage 4 weken later netjes ongesteld geworden. 4-1 voor het eerst weer.
    Moest dus pas weer 7-2- ongesteld worden. Maar ik was het afgelopen zondag al.. 2-2.. We dachten eerst aan een innesteling, maar het werd TE veel bloed. Normaal heb ik altijd bij m'n 1e dag ongesteldheid buikpijn en last van zeurende benen. Maar maandagavond had ik zo'n kramp ineens dat ik moest blijven zitten. Toen heb ik een paracetamol ingenomen. Toen is het weer weggegaan. Maar normaal moet ik nu dus geen last meer van m'n benen en buik hebben. Een innesteling bloeding is volgens mij VEELSTE veel.. M'n temperatuur is ook weer helemaal gezakt. Vanochtend was ie ietsjes hoger weer. M'n vriend hoopte gisteren ook nog dat het een innesteling bloeding is, maar daar is het volgens mij veel ste veel voor. Wat denken jullie?

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Tsja, je kunt ''gewoon'' vroeg ongesteld zijn na een wat kortere cyclus..
    Maar als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk de huisarts bellen. Ik wil je absoluut niet bang maken maar krijg je bij een buiten baarmoederlijke zwangerschap niet ook bloedingen? Als je ook een gekke buikpijn zegt te hebben.. (sorry, het is één van mijn eigen angsten, hoop niet dat ik je laat schrikken).

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik sluit me hierbij aan!

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Echte buikpijn heb ik nu niet meer. Alleen maandagavond stevige kramp. Maar vanmiddag had ik echt het gevoel ofdat ik weer ongi moest worden. Dus de symptonenen die ik altijd VOOR m'n ongi heb.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je lijf kan gewoon wat van slag zijn door alles wat er is gebeurd.

6. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook.
    Hoop zo dat ik aanstaande ronde zwanger mag worden!

Deel Deze Pagina