Vreselijk om dit mee te maken...maar wat fijn dat je er zo voor haar kon zijn en haar ze hebt kunnen steunen! Ik hoop echt dat ik er ook zo voor mijn ouders mag zijn als de tijd daar is. Ontzettend veel sterkte voor jou en je familie gewenst!
Gecondoleerd en wat fijn dat je tot het einde haar steun en toeverlaat kon zijn. Onzettend veel sterkte toegewenst
Gecondoleerd meis. Toevallig is mijn moeder ook op 12 april overleden en ook aan longkanker, alleen in 2006. Weet precies wat je doormaakt helaas.
Gecondoleerd met je moeder, en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Helaas weet ik hoe het is om je moeder te verliezen, mijn moeder is ook overleden aan longkanker.
Heel veel sterkte gewenst. Ik ben mijn moeder twee jaar geleden verloren. Het gemis en de leegte is voor mij nog niet weg ( sterker nog : het wordt vaak juist erger)... Maar ik hou me vast aan de mooie herinneringen.
Gecondoleerd meid. Wat ontzettend fijn voor je moeder dat je haar zo geholpen hebt tot het eind. Je bent de afgelopen dagen (weken) ontzettend geleefd, en nu de zorg voor je moeder van je schouders valt voelt dat heel erg leeg. Hoe is het met je vader? Ik hoop dat hij het ook een beetje red. Veel sterkte de komende tijd..
Mijn moeder is 21 november overleden. Ook aan een longziekte, redelijk onverwachts. Het afscheid nemen was zelfs vergelijkbaar. Ook mijn moeder glimlachte en zwaaide. Zij was niet bang, maar ik.... Mooi dat je je moeder zelf verzorgd hebt. Je zult nog lang in een roes zitten denk ik. Mijn ervaring is dat het gemis alleen maar groter wordt, maar het verdriet anders. Ik heb nu dagen dat ik me gewoon voel naast het diepe verdriet wat er nog dagelijks is. Sterkte om dit grote verdriet een plekje te gaan geven.
Gecondoleerd. Ik hoop dat het feit dat je zo bij haar hebt kunnen zijn en haar zelf hebt kunnen verzorgen na haar overlijden, je zal helpen tijdens je rouwproces. Heel veel sterkte!