Ook ik heb hier eerder gepost omdat wij maar niet uit de meisjesnaam komen. We zijn nog steeds niet zeker (lekker optijd, hé), maar nu las ik laatst de naam Hilde. Dat lijkt ons ook wel een leuke naam. Wat vinden jullie van Hilde?
niet zo mooi...sorry Nog wat opties: - Veerle - Emme/ Emma - Fenne/ Fenna - Alyna - Moira - Nayla - Tara - Wende - Linde
Een beetje oubollig, maar dat kan ook door mijn 65jarige tante Hilde komen Mette Linde Lente Rune Bente Yinthe Of gewoon Hilde want het gaat er tenslotte om dat jullie de naam leuk vinden
ik vind m ook nie zo mooi...erg ouderwets! ik hou best van klassieke namen maar deze is dat gelijk weer zo boers...
Hilde, nee vind hem ook niet mooi. Boers en ouderwets maar dat is mijn mening, als jullie hem wel mooi vinden dan moet je het vooral wel doen!
Leuke naam, hoor je niet vaak. Ouderwetse namen zijn weer in zwang. Ik ken trouwens een leuke, vlotte, jonge Hilde! Gewoon doen zou ik zeggen
Mmmmm, zoals altijd; smaken verschillen en de meningen zijn dan ook verdeeld. Wij vinden hilde toch wel erg leuk (je hoort de naam niet vaak, en het is een lekker hollandse naam) dus zal toch wel een goede kanshebber zijn. Dank voor jullie reacties.
ik vind hilde ook wel lief en er is ook een liedje van: hilde, als ik jou niet had, 'k zou niet weten wat {|=
Ik vind Hilde ook wel een leuke naam. Helemaal niet oubollig. Ik ken ook een jonge Hilde, van mijn eigen leeftijd. Hartstikke leuk hoor! Hilda kan ook, daar ken ik er ook een van.
Loopy: Wat grappig dat er een liedje over Hilde is. Ik ken dat liedje niet. Weet jij van wie is het? groetjes Jacobien