en wat zeggen jullie dan?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ellen291982, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    ik had mijn zoontje een stoere legertuinbroek aangetrokken (ongeveer6weken) een kuifje van zijn haren gemaakt.
    Sta ik in de rij bij de kassa; wat een mooi kindje jongen of meisje? ik zei; ziet u dat niet, hij heeft zelfs een mooie kuif! ik kreeg toen als antwoord; ja sorry maar ik wist het niet zeker

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Wij hadden een blauwe kinderwagen met een roze dekentje. De baby (ons dochtertje maar mensen zien het al snel als EEN baby) was helemaal in het roze met een roze mutsje met van die roze pluizige balletjes eraan.

Ook wij hebben in de stad meegemaakt dat ze vroegen of mijn dochtertje nu een jongetje of een meisje was waarop ik antwoordde:

We hebben eigenlijk nog niet tussen de beentjes gekeken sinds de bevalling maar we gaan vandaag blauwe kleertjes shoppen voor de afwisseling. :D

Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop, maar mannen zijn meestal kleurenblind :D

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Hier ook!
    Zal wel komen omdat ze kaal is, met haartjes en speltjes/elastiekjes hoop ik op vooruitgang ;).

4. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook alder in het Baby blauw.Mijn Zoontje is ook altijd wel in het blauw .Zijn jasjes sowieso en nog vragen ze het!of ze gaan ervanuit dat het een meisje is:(Hij heeft altijd een kuifje.Hoe duidelijk kan je zijn?

Share This Page