Me vervelen... vriend zit met een chagerijnige kop een stom spel te spelen op de playstation. Ik heb me van ellende maar gestort op een pak mergpijpen en een glaasje cola. Vanavond maar lekker vroeg naar bed denk ik...
Mijn avond is weer goed Komt manlief net even langs omdat hij in de buurt was, krijg ik 2 bossen bloemen van hem Van een klant gekregen, dus nu staan ze mooi in vazen hier bij me op tafel en het ruikt heeeeeerlijk!!
Mijn vriend en ik hebben allebei een beetje een kater. (hij wel meer dan ik, yesssss!) Dus veel meer als zo op de bank ploffen en wat serie's kijken zit er niet in.
Ik heb eindelijk de tijd gevonden voor een beauty avondje . M'n wenkbrauwen geëpileerd, nagels gelakt, maskertje genomen, etcetera.. Haha, ik voel me gelijk een stuk beter . Ik voel me altijd een beetje naakt zonder m'n rode nagels
Nou, kom mijn avond aardig door hoor . Heb toch nog wel wat gedaan hahaha. Maar mijn mannetje komt vast nog lang niet thuis. Vind samen thuis zijn dan toch gezelligger hoor haha.
Lekker is dat he, moet ik noooooodig weer eens doen. Was vanavond trouwens ook wel een prima avond voor ., Was toch alleen geweest, maar goed!! Nu al wel laat he
even helemaal niks doen vanavond haha... beetje inetten en tv kijken.. gister avond ben ik de stad in geweest met vriendinnen en ben aardig moe.. ben het toch niet meer zo gewend merk ik nu haha
Hmmmz heb alleen maar op zwp rondgeneusd en op vakantieveilingen, heb nou nog steeds niet gekeken naar voetbalvrouwen Nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en doe de laptop uit en ga op bed lekker nog een boekje lezen Weltrusten allemaal
Wij hebben net samen een filmpje gekeken. En ik heb achter de laptop gehangen (en nog steeds hier) op ZP en op zoek naar een nieuwe foon. Zo lekker slapen...morgen weer een dag.
Wij zijn samen naar een ijshockeywedstrijd van het eerste onze club geweest. Nu nog even wat drinken en dan lekker ons bedje in
Had dit topic nog niet gelezen, had gister na het eten ineens ontzettend buikpijn/ kramp tot ver in de nacht dus heb de hele avond met een deken en hete kruik op de bank gelegen... Gelukkig is het nu eindelijk weg.. Vanavond als mijn man uit zn werk komt vieren dat ie vakantie heeft, een week!
wij zijn gisteravond uit eten geweest en een filmpje, leukleuk. Vanavond niks, mannetje is naar top gear,geen idee hoe laat hij thuis is. ik denk een potje WII-en en een serietje kijken