Heb al stofgezogen,afgewassen. En heb mannetje beloofd om de slaap kamer een grote beurt te geven. (ja heb een schop onder mijn kont nodig om dingen te doen.)
heb al een was gedraaid en straks nog 1 ( vakantiewas nog.) dalijk boven stoffen en zuigen en gauw een lap door de badkamer. trap stofzuigen. benenden stoffen en zuigen en even door de wc. eigenlijk gewoon het zelfde als elke dag
Stofzuigen dweilen toilet schoonmaken wasje draaien en ophangen vaatwasser uit en in ruimen En dat was het wel voor vandaag.
Wassen, was ophangen en opvouwen. Afwassen en de wc+badkamer schoonmaken. Wat ik voor 12.30 niet af krijg doe ik vanavond.. Wantt, vanmiddag en begin van de avond kan ik niet, want dan ben ik weg met vriendinnen !
Stofzuigen -> check Afwassen -> check Was ophangen -> check Strijken - > halve check (ligt nog wat maar had geen zin meer ) Hond uitlaten -> check Nog een was ophangen en andere afhalen En verder niks!!
Ik heb lekker gister het hele huis aan kant gemaakt, dus ik hoef vandaag helemaal niets te doen mmm, heerlijk!
een wasje draaien. straks komt er iemand voor me strijken (heb er een hekel aan) wc is al gedaan. het middag eten staat ook al klaar. de hond douchen. verder doe ik vandaag helemaal niks meer. straks me kleine mannetje leren fietsen op 2 wielen spannendddd
Een was draaien en ophangen afwassen stofzuigen (zoals elke dag) dweilen (ook bankstel enz aan de kant schuiven) stof afnemen met een sopje van alle meubels deuren de ruiten van de deuren zemen Behalve stofzuigen en afwassen stel ik de rest al sinds zondag uit en lig nu naast Batuhan, die gaat lekker slapen en pfff ik heb nu omdat het zo lekker ligt met hem knuffelend ook enorm slaap gekregen. Maar MOET het VANDAAG echt doen
Wat ik elke dag eigenlijk doe.... Net heb ik al gedaan: - Meerder wasjes gedraaid - Wasjes opgehangen - Wasjes opgevouwen - Afgewassen - Keuken schoongeboend - WC helemaal schoongemaakt - Badkamer helemaal schoongemaakt - Gestofzuigd - Gedweild - De hoezen van de banken waren gewassen en die heb ik er net weer omheen gedaan. Maar ik vind schoonmaken erg leuk om te doen (ja echt!). dat scheelt een heeeeele hoop! Ben nog niet klaar. Moet nog de badkamer ontkalken, het bed verschonen. en ik vind vast nog wel wat meer dingen te doen.
Stofzuigen, dweilen, was draaien, kleding vouwen, keuken schoonmaken en heel veel spullen uitzoeken en weggooien....*zucht* geen zin.
hier moet ook effe goed de tornado door het huis.. komen drukke weken aan en manlief is ook thuis dus maar even doen denk.. greets yippie
Heb echt respect voor de meiden die schoonmaken LEUK vinden...hoe doen jullie dat???????? net gedaan: Keuken schoongemaakt afgestoft Stofzuigen gedweild Morgen: de badkamer en de rest boven.... En dat gewoon iedere week weer van voren af aan bleh...
Ik heb al gestofzuigd en de vaatwasser in geruimd. Dalijk nog even de wc schoonmaken en wilde eigenlijk m'n ramen zemen maar vrees dat dat er niet van komt vandaag
vanmorgen gedweild, gestofzuigd en de badkamer gedaan. De keuken heeft mijn man gedaan en met Emma gespeeld.
ik mot vandaag nog: stofzuigen dweilen was opvouwen ramen zemen aan de binnenkant.. bedden verschonen andere was weer ophangen en weer opvouwen
vandaag: bed verschonen wassen strijken (grrrrr!!) stofzuigen wc´s schoon vanavond alle was vouwen als het droog is..... zul je zien, zit ik straks net met de pootjes omhoog op de bank gaat de bel! visituuuuh.........:x