Nou ik heb gisteren al de grote schoonmaak gehouden. Ik heb de badkamer onze slaapkamer en het kamertje van Liz gepoetst. Al ons bed en haar bedje verschoond. Nu ga ik dadelijk hier beneden een beetje stoffen, hoeft eigelijk niet maar doe er iedere dag wel even doorheen. En ja stofzuigen, maar dat doe ik wel 2 keer per dag. We hebben een hond he
Net toch met Batuhan in slaap gevallen. Toen ik na een kwartiertje wakker werd meteen gaan afwassen. Net de laatste pan klaar en keuken kasten leegghaald wordt meneertje wakker. İk moet nog het fornuis schoonmaken. İk lig nu naast hem hij is weer in slaap gevallen. Maar niet voor lang denk ik. Dış meteen het fornuis schoonmaken. Was is ook opgehangen en de gedroogde opgevouwen
bed verschonen *gedaan* beneden stofzuigen en dweilen *gedaan* keuken schoonmaken *gedaan* Vaatwasser uit en inruimen *gedaan* en dat eh was het weer even voor vandaag
-stoffen -stofzuigen -dwijlen -afwassen -wc schoonmaken heb ik net allemaal ff snel gedaan + heb alvast gekookt hoef ik dat ook niet meer te doen. helemaal klaar voor de komende uren. Nu lekker op de bank weer verder luieren
Ik heb het bed al verschoond, boven en beneden gestofzuigd, alles afgestoft en de was in de machine gedaan. Moet nu alleen nog was opvouwen en de vaatwasser uitruimen. Dat laatste mag mijn man doen hahaha. Anders lig ik vanavond weer met een zere pens.
moet heel veel doen als ik om me heen kijk maar tis nutteloos. We zijn aan het verbouwen en het is zo'n zooi, valt niet tegenop te poetsen
ben gelukkig klaar.moet alleen de was ophangen eten staat ook op dan weer luieren met me prinses een beetje spelen.
Zitten ook middenin een verbouwing...AAAARGHHH...wat een drama! Probeer er elke dag tegenop te poetsen maar je...dat stof ligt er elke dag weer! Ach ja...heb in elk geval het gevoel dat ik mn best heb gedaan! - slaapkamer gedaan -badkamer gedaan - boven gestofzuigt en gedweild - beneden gestofzuigt en gedweild - toiletten gedaan - keuken gedaan etc etc etc...
Ik heb er de kracht ook niet meer voor, misschien vanavond nog even. Ben zo mooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik heb vandaag al: *overschotel kant en klaar staan voor vanavond (stond om 7 uur al te kokkerellen ) * De vaatwasser leeggeruimd en weer ingeladen (van het koken) * De was aangezet en dat zit alweer in de droger. * Alle beesten weer voer en water gegeven (en dat zijn er nogal wat) * Het beddegoed opgevouwen * De wc gepoetst. straks moet nog: * alles stofzuigen beneden (ze zijn nu onze trap aan het bekleden , dus stofzuigen heeft nu nog niet zo heel veel zin) * Een x met de franse slag dweilen * De was uit de droger weer opvouwen. hhmmm, dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag
Ik ben vandaag al met de jongste naar de dokter geweest (oor-en keelontsteking), opgeruimd, grote afwas weggewerkt, was uit de droger, stofgezogen en gedweild en ik ga straks nog een paar uur werken op de bso. Ik heb al vijf dagen beroerd geslapen, dus ik hoop dat ik wakker kan blijven
Ik heb geen schoonmaaktaken vandaag, alleen verftaken...plafonnetje moet nog één keer. Krijg je daar een stijve nek van zeg. Maar nog steeds leuker dan schoonmaken
Vonochtend lekker naar de ballenbak geweest.. - douche boenen. - nu staat wasmachine aan , dus dat nog ophangen straks. - Vaatwasser staat aan, manlief mag hem uitruimen straks. - stofzuigen - zo (voordat colin wakker is) of vanavond dweilen (voordat we naar bed gaan, anders heeft het geen zin met een peuter , lompe man , hond en 2 katten) - opruimen - bank rolleren en stoelen rolleren met zo'n kleef roller... katten haren een beetje! bleh.. - ons bed moet verschoont maar dat mag manlief doen. - straks koken. Zo das weer meer dan genoeg voor vandaag en dan als colin wakker is, moet ik ook nog de achter plaats vegen, maar op de een of andere manier is dat een geluid waar hij wakker van word.
Vanmorgen lekker ontspannen in het zwembad dus ik mocht vanmiddag aan de bak.. - stofzuigen en afstoffen. - afwas - eten voor vanavond voorbereiden. - was je in de machine, - wasje in de kast gepakt Gisteren druk geweest dus vandaag niet zo veel gelukkig!
hier vandaag alleen even de was doen en koken. ik heb gisteravond nog stof gezogen,gedweild en de wc schoongemaakt dus dat ziet er allemaal prima uit. en ik heb ook geen zin vandaag heb het toch een potje KOUD!!
Ik heb vanmorgen gewerkt, en daarna boodschappen gedaan. Ik moet (zo) nog doen - Vegen - was opvouwen - Aardappels schillen - rommel beetje opruimen is niet veel eigelijk , heb de laatste dagen alweer veel gedaan, scheelt nu weer. Zal zo maar eens ff beginnen.
ik heb de vaatwasser geleegd en de keuken gepoetst.. Ik ga nog stofzuigen en de was vouwen, dat was het