Ja het is weer zover! De kerstpakketten. Wat kijk ik daar toch ieder jaar naar uit. En elk jaar toch weer de teleurstelling dat het weer zo'n stomme bon is die je mag besteden aan een aantal flut cadeaus. Maar dit jaar eindélijk een ruime keuze uit leuke opties! Gekozen voor een etentje voor 2 met mijn man en een lekker luchtje. En wat zat er in jullie kerstpakket dit jaar?
Een prachtige kaars in de vorm van een steen en een rituals pakket! . Vl krijgt zijn pakket volgende week.
Nog niet gehad, maar wij krijgen al jaren een bon. Dus dat zal dit jaar ook wel weer zo zijn. Vorig jaar een donatie aan een goed doel gedaan, doe ik dit jaar weer denk ik.
Ik had een (vr)eetpakket! Chips Nootjes Chocolade rotsjes Chocolade truffels Smeerkaas Toastjes Dipstengels met dipkruiden En een fleecekleed Vergeet vast nog wat...
ik krijg voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaren weer een kerstpakket! (jarenlang thuismoeder geweest en vorig jaar in november eruit gemoeten en dus net pakket misgelopen) Dus ik ben errug benieuwd!!!
Bonnen 50,- En een grote doos vol met eterij en grappige dingen eigenlijk allemaal nuttig. Erg blij mee. man zijn pakket komt volgend week.
Niks. Vorig jaar kregen we een broodtrommel, als je op de borrel aanwezig was dan. Nu ben ik niet geweest, dus ik zal wel niets krijgen. Zo jammer...
Mijn man heeft al 2 pakketten vol lekkere dingen gehad van zijn werkgever. Meestal komen er nog een paar bij van kopers en leveranciers. Ik krijg geen kerstpakket, wel een 13e maand