En wat zit er dit jaar in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Een tas vol met troep. Er zat o.a. in; nootjes, slagroom, poeder chocolademelk, chips, kruidenkaas, crackers....... dat soort dingen, je kent het wel :p

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik had een pakket met daarin verschillende worsten, olijven, gedroogde tomaatjes, nachos, tapenades, witte en rode wijn en een hout fakkel.
    Van een aantal patiënten heb ik nog chocolade en zelfs een fles licor 43 gekregen.
    O en ik krijg een eindejaarsuitkering.

Mijn man had weer een doos vol voedingsmiddelen van de ah excellent.
    Ter waarde van 80 euro dus te veel om op te noemen

3. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden veel keuze. Ik heb een vrijetijdscard t.w.v. 25 euro gekozen. Leuk om naar de dierentuin te gaan met me gezinnetje van de zomer.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben allebei een kerst-bon gekregen. Voor de ene hebben we een bol.com bol genomen en voor de andere lego voor Thijmen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

mijn man kreeg dat ook! :) Ik werk voor hetzelfde bedrijf en omdat je niks hebt aan twee dezelfde kerstpakketten, kreeg ik geld.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn man heeft zo'n Vivabox gehad en daar hebben we Cluedo mee besteld, stond verder niet heel veel tussen (voor ons niet iig)
    En heb ook het kerstpakket van mijn vader gehad, een sporttas met daarin: spekken (natuurlijk), kleine flesjes rode en witte wijn, sinaasappelsap, tomatensoep, crackers en paté, kerstmintchocolaatjes, gedroogde worst, Croky paprikachips, kerstkoekjes, gemarmerde cake, Javaanse gehaktballen, pasta & pastasaus.

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb een hele hoop chocolade gekregen en 50 euro. Vriendlief kreeg (zoals elk jaar) een vleespakket van ca 50 euro, een 13e maand en een bonus.

8. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL

Als je nog navullingen zoekt bij de da verkopen ze ze en anders moet je ze bestellen ik zocht me een ongeluk na goedkope navullingen

9. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja mijn partner kreeg 50 euro aan VVV bonnen en 50 cash

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn man mocht dit jaar weer kiezen wat hij wilde. klinkt heel luxe maar zat voor hem persoonlijks niks boeiends tussen. 1 ding maar en dat was een canvas laten maken. dus die bon ligt nu onder de kerstboom. in januari gaat mijn broer foto's maken van de kids(hij is fotograaf) en dan komt er een mooie canvas aan onze muur te hangen :)

3jaar geleden kreeg hubby een 'disign' fruitschaal met gaten erin. je appels vielen er gewoon uit... zucht!

en ik? ik krijg al jaren niks. ben huismama. dit jaar voor t eerst iets gekregen. iemand via fb wilde haar kerstpakket aan mij geven. ze wilde graag wat doen voor mensen die t wat minder hebben. gister pakket opgehaald, super mens! heel veel zit erin wauw, cakjes maken, koekjes bakken, pannekoekenmix, schort, pannelappen, chocomelk, koekjes, grote pannekoekenbord. helemaal geweldig! ben haar heel erg dankbaar :D

11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
  12. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Mijn man kreeg een pakket met chocolade en een mok met het bedrijfslogo erop.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij kregen een pastapakket. Ik weet wel; gegeven paard enzo, maar ik vind dat toch jammer. Als ik spaghetti met tomatensaus wil eten, kan ik dat ook prima zelf kopen. Eigenlijk vind ik dat soort pakketten echt zonde van het geld. Een beetje 'een kerstpakket omdat het moet'. Ik zou liever zien dat ze dat geld gebruiken om een keer een feestje te geven of om de arbeidsomstandigheden wat te verbeteren. Ik vraag bijvoorbeeld al jaren om een hendel om het bovenraam mee open en dicht te doen, zodat ik niet twee keer per dag op een tafel hoef te klimmen. ;) Ik had best een paar kerstpakketten willem opofferen om dat nu eens geregeld te krijgen.

14. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    ik: 13e maand, kadobon van 25 euro te besteden in de winkel waar ik werk en een nieuwjaarsreceptie.
    vl: eindejaarspremie, kadobon van 35 euro voor wijn.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Een vve bon van 25 euro.

Man niks, is zelfstandig ondernemer.. Leuk cadeau zou een goede omzet op de feestdagen zijn dus daar gaan we maar op hopen!

16. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Een vvv bon en luxe chocolade! Ben er helemaal happy mee!

17. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Chocola, chocola en nog meer chocola! Ik klaag niet!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohh... van een bedrijf met 3 letters toevallig?

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Doos met allerlei lekkers en 45 euro vvv

vriendlief kado klikken hebben 3 pannen en oorthermometer uitgezocht

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja, het blijft in ieder geval niet ongebruikt in de kast liggen :)
    En je kunt het natuurlijk ook weggeven aan iemand die wat meer moeite heeft met elke avond goed eten op tafel zetten :)

Deel Deze Pagina