Geen idee! Ik heb het bedrag van het kerstpakket aan de voedselbank gegeven we konden kiezen tussen kerstpakket of dat.
Vind sommige mensen wel beetje ondankbaar.. Ze hoeven het niet te doen he? Het is een cadeau geen verplichting.
Ik werk ook in gehandicaptenzorg maar krijg toch wel hele mooie pakketten hoor! Dit jaar: Glazen snoeppot (uit 3 delen zo'n toren) Snoepjes koekjes en chocola voor erin) Lux plaid (erg mooi) Glazen windlicht waar je geurwax in kan laten smelten 2 theeglazen met rendier theezakhoudertjes Kerstmuts Dat was het
Dan werk je zeker bij Sovak? Een vriendin van me werkt daar en had exact hetzelfde! Ik werk bij S&L zorg, echt altijd hele triestige kerstattenties. Zou mooi zijn als dát gaat veranderen na de aangekondigde fusie
Whahahaha klopt! Nou ik ben benieuwd hoe de fusie gaat zijn. Aangezien ik ook bij s&l heb gewerkt eb ik SOVAK een veel betere werkgever vind.
Wij mochten voor 50 euro iets kiezen via een website. Kadoklikken oid. Je kon kiezen uit één (groot) cadeau voor 50 euro of twee (kleinere) cadeaus voor 50 euro. Ik heb een bon voor herrineringoplinnen.nl 30x50 canvas en een tas! Voorgaande jaren kregen we altijd een pakket met eten en drinken.
Dat geloof ik gelijk,S&L is ook geen hele fijne werkgever (extreem weinig waardering voor de mensen op de werkvloer en ja..dat blijkt ook uit de cheap-ass kerstattenties) maar ik werk er al 8 jaar en heb dus functiejaren opgebouwd en een vast contract. Ik ben ook heel benieuwd,volgens mijn leidinggevende heeft Sovak meer "handen aan het bed" en zijn ze veel verder dan S&L. We zullen zien.. Sorry voor het stukje off-topic
Ja precies, daarom hoop ik... Dat we er niet op achteruit gaan erdoor. Vind SOVAK juist veel waardering hebben voor hun werknemers. Maar ja... We zullen wel zien. Werk nu in etten leur dus misschien in toekomst wel in Roosendaal zou wel leuk zijn. Maar goed, we wachten af
Hier een mail met een code voor de site kadoklikken.nl En heb een pannenset uitgezocht en ben er blij mee.