Ik werk bij een bedrijf waar het personeel al jaren geen kerstpakket meer krijgt. In t kader van de bezuinigingen. Ik snap het wel, maar vind het toch jammer. Mijn partner die krijgt een cadeaubon. Dat maakt het toch wel weer een beetje goed. Haha.
Ik heb een "pluim" gekregen ter waarde van +- 50 euro. Ik ben er heel blij mee. Ruime keuze aan uitjes, bonnen, speelgoed enzovoorts. Ik ga waarschijnlijk kiezen voor een Wehkamp bon .
hier ook 3x met verlof geweest met kerstpakket uitreiken. (bij 3 verschillende bedrijven), bij allen gewoon een berichtje gehad wanneer ik deze op kon halen. Hier tot nu toe 1 vreetpakket en 1 koffiepakket met vuurkorf. ml krijgt meestal een vreetpakket en rollade..
Ik werk als zelfstandige en krijg niks. Mijn man een bonus+pluim+meestal wel nog iets.. Hij wordt erg verwend altijd
Hier ook geen kerstpakket... Wel een nieuwjaarsborrel ... Beetje jammer van dat geld kunnen ze ook een kerstpakket kopen, borrel is echt zo'n verplichting
Mijn ene pakket was een eetpakket ( dit vind ik zelf altijd erg leuk) en zo'n soort stormparaplu. Van m'n andere werk moet ik nog krijgen, maar is meestal kleine attentie die meer om gedachte erachter gaat dan im cadeau. Man kreeg een bon waarvoor we een nachtje weg hebben uitgekozen. Wij zijn erg tevreden, ik vind het altijd iets leuks die kerstpakketten!
Ik krijg geen kerstpakket, maar vriendlief kon van zijn werk een kadobon kiezen. Heeft voor de bioscoopbon gekozen, blij mee want eind van het jaar gaan we nog een paard daagjes samen weg, kunnen we gezellig naar de bios! En als het goed is krijgt hij ook nog een pakket van de Sligro, erg benieuwd naar. Vind alles leuk overigens! Van zijn vorige werkgever, in de horeca, kon er met een beetje mazzel een flesje wijn af, of helemaal niks. En dat terwijl ze dan twee kerstdagen keihard hadden gewerkt en niks konden vieren met gezin/familie. O ja er liggen nog minstens 3 bonnen voor een etentje met het hele team.... Hebben ze ook nooit wat mee gedaan.
Wij krijgen de laatste jaren zo'n keuzekadobon met dingen van rond de 20 euro. Handig dat je zelf wat kan kiezen al vind ik t traditionele kerstpakket nog altijd het leukst.
Wij hebben elk jaar een pakket waarbij je opinternet kunt kiezen. Te leuk, ik heb een Studio Koekepeer theepot besteld.
ons bedrijf heeft een kerstmarkt georganiseerd met allerlei kraampjes ( drank, parfum, slager, apparatuur, huisdeco spulletjes etc) wij hadden 9muntjes met totaal waarde van 45 euro gekregen en mochten zelf wat uitzoeken... vond dit zo leuk en orgineel... ooh en wij krijgen in dec. nog een "eindejaarsuitkering" soort 13e maand..
Ik verwacht geen kerstpakket op werk, al hoop ik er stiekem op... Mijn vriend kon kiezen uit een eetpakket of een wijnpakket Voorheen koos ie altijd wijn, dan ging er een fles naar Smoeder, en een naar mijn ouders.. Rest met een feestje openen Ik ben niet zo dol op wijn, dus koos hij dit jaar voor food: Panini toaster Afbakbroodjes Salami Een ham Fles wijn Vogelhuisje met vogelpindakaas Wat chocolade artikelen Wat dichte potjes op sterk water Flink blik erwtensoep