En wat zit er dit jaar in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Ik werk via een bedrijf voor een ander bedrijf dus 2 pakketten! 1 keer keuze bon en 1 keer een bon om in het bedrijf te besteden. Vond de gewone pakketten toch leuker, ondanks dat het vaak een hoop rommel was haha

2. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Wij mogen as vrijdag op de kerstborrel komen en krijgen dan meestal een kerstpakket

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn man heeft een bon van 50 euro gekregen voor bol.com.
    Ik werk niet, dus krijg geen pakket. Maar meestal krijg ik van de buren een fles wijn en bonbons, omdat ik gemiddeld zo'n 2x per week pakketjes voor ze aanneem. :)

4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Manlief krijgt als het goed is maandag zijn pakket en ik hoop aankomende week ook 1 te krijgen

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik had een soort bigshopper gekregen met allemaal producten die ze maken bij het bedrijf waar ik werk Bodylotions, shampoo's, Bodybutter enz. Superleuk! :)

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik denk niet dat ik een kerstpakket krijg. Mijn vriend heeft een kerststol en een VVVbon van 10 euro gekregen :)

7. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Ik voor op de site te bestellen. Aan het aantal punten, ik had er best veel want ben een jaar niet ziek geweest op me werk en die punten komen bij de kerst punten.

Ik had een kruimeldief
    Parfum
    Kinder spel dat barbecue spel
    Peper en zout molen
    En coktails priker in zo'n boompje heel leuk.

Mijn partner ook via een website
    Pakken we denk ik een kado bon, van lief of de hema kan nog niet kiezen

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Geen idee, ik mag hem donderdag ophalen.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier beide een eindejaarsuitkering/13e maand en een x-bedrag waarvoor we online wat mochten uitzoeken.

Man heeft een lekkere likeur, kadobon van een geweldige woonwinkel en de Hema uitgezocht.
    Ik heb een Rituals pakket, sleutelhanger met opener (voor man ;)) en een "ijspakket" voor de auto gekozen (met krabber, de-icer, spons en antivries, lekker praktisch). Oh en de overige punten heb ik naar twee goede doelen gedaan.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wij krijgen dit jaar niets. Mijn vriend ook niet. Beide vanwege bezuinigingen! :(

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een tinteling (bon).
    Zit hoop waardeloze rommel tussen maar wel 2 leuke dingen gevonden. Twijfel nog tussen 2 duinrel kaartjes of een kort abbonement op een tijdschrift.

Man moet hem nog krijgen, maar de bazin stelt het daar altijd zelf samen dus zal vast wel iets leuks zijn.

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik doe vrijwillgers werk, ik weet niet of ik dit jaar wat krijg.

Mijn man doneert zijn kerst pakket.

En we krijgen ook geen 13e maand.

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

50 euro aan VVV-bonnen, zoals elk jaar. Daar maak je mij toch echt blij mee!

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier krijg ik een bon van vijftien euro die ik kan besteden in de winkel waar ik werk (jumbo )..

Mijn man krijgt meestal een bon van de slager, bier en een envelop met inhoud. :D

15. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Mijn vriend heeft zijn pakket gedoneerd aan een goed doel en ontvangt geen 13e maand. Ik ontvang een eindejaarsuitkering (te vergelijken met een 13e maand) en werkgever organiseert een kerstmarkt. Op deze markt staan lokale ondernemers waar we in totaal 50 euro mogen besteden. Wij blij, en lokale ondernemers blij!

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Euh....dat weet ik nog niet maar...ik heb ze zelf uit mogen zoeken omdat dat mijn taak is. Heb mijn baas een lijstje gegeven met pakketten die wel passen bij ons personeel :D

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Een keurig met zorg uitgedraaide poepluier van mijn jongste haha en een lekkere snotneus van mijn oudste :p

Nee hoor grapje, ik werk niet, dus niks haha ;)

Mijn man wel, die krijgt altijd zo'n mooi thema kerstpakket elk jaar. Erg leuk, dus ben benieuwd!

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik werk niet, dus krijg ook geen pakket.
    Mijn man krijgt altijd een grote rollade en vorig jaar 100 euro.
    Ben benieuwd dit jaar, ik denk hetzelfde.

19. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niets...al jaren niet.

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Wauw :$!! Waar werk jij? Welke branche?