Ik werk via een bedrijf voor een ander bedrijf dus 2 pakketten! 1 keer keuze bon en 1 keer een bon om in het bedrijf te besteden. Vond de gewone pakketten toch leuker, ondanks dat het vaak een hoop rommel was haha
Mijn man heeft een bon van 50 euro gekregen voor bol.com. Ik werk niet, dus krijg geen pakket. Maar meestal krijg ik van de buren een fles wijn en bonbons, omdat ik gemiddeld zo'n 2x per week pakketjes voor ze aanneem.
Ik had een soort bigshopper gekregen met allemaal producten die ze maken bij het bedrijf waar ik werk Bodylotions, shampoo's, Bodybutter enz. Superleuk!
Ik denk niet dat ik een kerstpakket krijg. Mijn vriend heeft een kerststol en een VVVbon van 10 euro gekregen
Ik voor op de site te bestellen. Aan het aantal punten, ik had er best veel want ben een jaar niet ziek geweest op me werk en die punten komen bij de kerst punten. Ik had een kruimeldief Parfum Kinder spel dat barbecue spel Peper en zout molen En coktails priker in zo'n boompje heel leuk. Mijn partner ook via een website Pakken we denk ik een kado bon, van lief of de hema kan nog niet kiezen
Hier beide een eindejaarsuitkering/13e maand en een x-bedrag waarvoor we online wat mochten uitzoeken. Man heeft een lekkere likeur, kadobon van een geweldige woonwinkel en de Hema uitgezocht. Ik heb een Rituals pakket, sleutelhanger met opener (voor man ) en een "ijspakket" voor de auto gekozen (met krabber, de-icer, spons en antivries, lekker praktisch). Oh en de overige punten heb ik naar twee goede doelen gedaan.
Hier een tinteling (bon). Zit hoop waardeloze rommel tussen maar wel 2 leuke dingen gevonden. Twijfel nog tussen 2 duinrel kaartjes of een kort abbonement op een tijdschrift. Man moet hem nog krijgen, maar de bazin stelt het daar altijd zelf samen dus zal vast wel iets leuks zijn.
Ik doe vrijwillgers werk, ik weet niet of ik dit jaar wat krijg. Mijn man doneert zijn kerst pakket. En we krijgen ook geen 13e maand.
Hier krijg ik een bon van vijftien euro die ik kan besteden in de winkel waar ik werk (jumbo ).. Mijn man krijgt meestal een bon van de slager, bier en een envelop met inhoud.
Mijn vriend heeft zijn pakket gedoneerd aan een goed doel en ontvangt geen 13e maand. Ik ontvang een eindejaarsuitkering (te vergelijken met een 13e maand) en werkgever organiseert een kerstmarkt. Op deze markt staan lokale ondernemers waar we in totaal 50 euro mogen besteden. Wij blij, en lokale ondernemers blij!
Euh....dat weet ik nog niet maar...ik heb ze zelf uit mogen zoeken omdat dat mijn taak is. Heb mijn baas een lijstje gegeven met pakketten die wel passen bij ons personeel
Een keurig met zorg uitgedraaide poepluier van mijn jongste haha en een lekkere snotneus van mijn oudste Nee hoor grapje, ik werk niet, dus niks haha Mijn man wel, die krijgt altijd zo'n mooi thema kerstpakket elk jaar. Erg leuk, dus ben benieuwd!
Ik werk niet, dus krijg ook geen pakket. Mijn man krijgt altijd een grote rollade en vorig jaar 100 euro. Ben benieuwd dit jaar, ik denk hetzelfde.