En wat zit er dit jaar in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier hebben we hele goede werkgevers; zowel een 13e maand als kerstpakketten. We kunnen ze alleen nog niet ophalen. Ze zijn er wel, we weten waar ze staan, maar ze zijn nog niet uitgedeeld... Nog even geduld :D

Ik vind het sowieso al superleuk; want elk jaar bedenken ze weer iets nieuws of een leuk thema ofzo, en het is nooit zo'n pakket waarvan je denkt 'wat moet ik daar nou mee', of iets dergelijks. Het is altijd wel nuttig. Maar nieuwsgierig dat we zijn; zo rustig wachten we af, hahahaha.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha ik werk in een kinder kleding zaak van een bepaald merk.. ;)

'T was echt errug gaaf!! :)

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik moet hem nog krijgen, maar vast hetzelfde als de jaren ervoor: een doos met stro, fles champagne en lekkere dingetjes.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier dit jaar niks omdat ik niet werk.. Vorig jaar en het jaar daarvoor was het van deze werkgever deprimerend:p dus het was ook niet bepaald nuttig haha:p

Mijn vriend werkt voor z'n vader, die doet ook niet aan kerstpakketten:p

5. rums

rums Niet meer actief

Een code waarop ik zelf op een site een cadeau kan uitkiezen. Heb speelgoed gekozen voor mijn zoontje.

6. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons doen ze niet aan pakketten.
    Ieder jaar gaan we uit eten (buiten het jaarlijkse etentje met partners erbij) met alle collega's en krijgen tijden 's het eten een enveloppe met geld en daarnaast nog een bonus op je loon afhankelijk van hoe hard je gewerkt hebt...

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij gaan verder onder een nieuwe werkgever sinds 1 dec. Geen idee of we wat krijgen. Ml heeft hem nog niet binnen.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ook.
    Dit krijgen wij al drie jaar, er zit altijd wel iets leuks/handigs bij! Ben benieuwd wat ik dit jaar ga kiezen (moet de bon nog krijgen)

13de maand krijg ik trouwens niet.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ohoh :D En wat als er iemand met de pet naar heeft gegooid? Die persoon krijgt maar twee kwartjes? Jeetje... :D Wat een druk staat er dan op je schouders. Kijken jullie ook in elkaars enveloppe of hoe moet ik dat voor me zien? :)

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja lijkt me echt heel gaaf, ook om op die manier vrienden van Amstel mee te maken, ipv tussen al het gepeupel, hahah:D

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik heb een rituals pakket gekregen. Ook erg blij mee :)

12. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    vanwege bezuinigingen...niks nada noppes!

13. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Een kadobon van 20 euro. te besteden in de supermarkt waar ik werk.
    Nou.. 'joepie'. Ik vind het momenteel zo ruk gaan in die toko. Ze zijn dermate aan het bezuinigen dat het achterlijke vormen aanneemt.
    geen fruit meer in de kantine, geen lekkere dingetjes meer op tafel leggen met kerst (voorheen deden mijn collega en ik dat altijd. soort kerst lunchje van maken. Stolletje, boter, suiker, paar kleine dingetjes. nog geen tientje was het waard allemaal..) nee hoor, alles afgekapt. Geen kerstpakketten meer zoals ze waren gewoon ratsbam 'zoek t uit hier is een bon. maar wel in deze winkel besteden he? dan verliezen we er uiteindelijk geen ene cent op!'.

Ik baal er intens van dat ook ik wordt wegbezuinigd in januari. Maar aan de andere kant...... NIEMAND in ons filiaal heeft het nog naar zijn zin dankzij het nieuwe management. de botte opmerkingen, het geklooi met roosters, het overal omheen draaien als je iets vraagt, het non-stop gezanik over hoe iedereen zijn werk niet goed doet maar zelf de hele godganse dag in je kantoortje zitten bijkletsen met een collega die toevallig zwangerschapsverlof heeft (met de deur dicht he? En denk maar niet dat het werk gerelateerd is ofzo).
    Nee, ik moet eerlijk zeggen.... als ik niet wegbezuinigd was dan had ik er zelf weggegaan als ik iets anders had gevonden. Ellendig is het er geworden. Niks meer over van het reuze fijne filiaal waarin ik begon. bluh.

(sorry, beetje offtopic allemaal.. zit me hoog merk ik :p)

14. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    het wordt er inderdaad niet gezelliger op met al die bezuinigingen!!
    hier hetzelfde! pfff

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Niets. Ik werk niet ;). Mijn partner moet 'm nog krijgen. De eerste zijn al uitgedeeld, maar zijn ploeg is pas als laatste aan de beurt over een week. Dus tot die tijd nog even nieuwsgierig afwachten.

Maar het fijnste van deze maand komt eind van de week al. De 13e maand :D !

16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    zelfde supermarktketen waarschijnlijk?

Mijn contract loopt t/m 15 januari.
    heb met mijn naaste collega's overlegd en die lieten me stuk voor stuk weten me niet kwijt te willen. Super lief; ze zijn nog naar het management geweest om ze te overtuigen van het feit dat aze me nódig hebben. Nope. Ik ben 23, duur en moet ophoepelen. Althans, daar komt het op neer. ze zullen het nooit eens hardop zeggen.

Maar goed, ik had nog heel veel ADV en vakantie uren staan. Ik werk de 24e nog vanwege de kerstdrukte en omdat ik ze niet zomaar wilde laten stikken en daarna is het over. In overleg neem ik dan al mijn uren op en zoekt de toko het maar uit.
    ik werk maar drie dagen in de week; dinsdag t/m donderdag. maandagavond zit ik al met een rotgevoel op de bank omdat ik weer aan de slag moet in een bedrijf waar men me liever ziet gaan dan dat ze me binnen zien komen.
    Is het handig alles op te nemen? nee, misschien niet. Kan de centen ook wel gebruiken dus uit laten betalen had misschien niet een slecht idee geweest. Aan de andere kant; 40% gaat rechtstreeks naar de belasting én ik voel me toch waardeloos de hele dag. Nou, keus was snel gemaakt. vriendlief was het er mee eens. die ziet me al twee maanden elke week met een gezicht op onweer.
    Heb er al tranen om gelaten, ben er al onwijs kwaad om geweest, heb me er geprobeerd overheen te zetten maar het feit dat ik wéér keihard gewerkt heb om mijzelf te bewijzen en dat ik wéér afgeserveerd wordt maakte me zó pissig. ben er klaar mee... bluh.

17. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg geen kerstpakket ovm thuismama;)
    manlief weet ik nog niet. maar dat zal wel als elk jaar zijn, vvv bonnen, kerststol en vlees ! elk jaar erg blij mee iig:D

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier even afwachten of we wat krijgen. Het gaat heel erg slecht bij ons. Ik weet wel dat we een kookboek krijgen waar ik ook insta en waarschijnlijk een Tinteling bon.

Mijn man heeft altijd een superleuk pakket, ben benieuwd wat hij dit keer krijgt. Hopelijk ook een flinke bonus :D

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dertiende maand en via een site mochten we iets uitkiezen, gekozen voor een V&D bon t.w.v. 32.50.

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ach dat hoort bij de kerstpakketten. Lekker erop zeiken :D

Deel Deze Pagina