En wat zit er dit jaar in jouw kerstpakket?

Discussion in 'De lounge' started by Kletskoek, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een kookboek gekregen met recepten erin van mensen die binnen onze organisatie werken.en krijg een dertiende maand.op mijn man zijn werk doen ze niet aan kerstpakketen

2. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

#102 Henrieke1984, Dec 15, 2013
    Last edited by a moderator: Dec 15, 2013
    Kerstpakket: pasta's en pasta sauzen, busje geraspte kaas, ammaretto koekjes, amandelkoekjes, een grote schaal en 2 kommen.
    En mijn 13e maand.
    ML krijgt denk ik weer waardebon voor PLUS-supermarkt €50,-.
    O ja, het werd uitgereikt tijdens een buffet dubbel lekker!

3. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Waarom geh.zorg erachteraan? Ik werk ook in de geh.zorg en kreeg een boekenbon. Ben er erg blij mee.

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij jumbo krijgen we ( nouja heb nu 2x kerstpakket van hun gehad) een taddaa.. voedselpakket met luxere dingentjes ( en dan niet eens allemaal jumbo huismerk haha) , dus lekkere dingen en dan bijvoorbeeld nog een tappasschaal ofzo erbij..
    Voor mij prima want het komt iig altijd wel weer op.

5. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijg ik hem trouwens pas volgende week donderdag dus ik ben benieuwd!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Heej, je hebt mijn kerstpakket ;):D
    Manlief heeft een 'Zeeuws' kerstpakket gekregen, en krijgt een 13e maand...

7. Frietje

Frietje Bekend lid

Oct 30, 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik hoop überhaupt dat wij een kerstpakket krijgen dit jaar (vorig jaar kregen we dat niet) en de eindejaarsconference waar we volgens de CAO ook recht op hebben is ook nog maar de vraag of we dat zonder tussenkomst van de vakbond krijgen. Helaas.... Crisis en onwetende bazen!!!

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Niks. Wij vallen onder een Duits hoofdkantoor en daar doen ze niet aan kerstpakketten en dus krijgen wij ook niks. Vorig jaar hadden we tijdelijk een Nederlandse manager dus toen heb ik wel kerstpakketten geregeld. Maar dit jaar mocht het niet. Stom.

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik hoop dat we weer via internet wat mogen uitzoeken. Was vorig jaar een groot succes.
    Van werk waar ik gedetacheerd ben mocht ik ook wat uitkiezen en dat is een cadeaubon van de Ikea geworden.

Kan ik in januari nog even los gaan daar!

10. reusje

reusje Actief lid

Jul 28, 2008
    176
    0
    0
    Ik krijg geen kerstpakket ik geef alleen maar :D

Zelfstandige met man samen met personeel... Hoop dat iedereen het gaat waarderen ...

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een heerlijk zachte deken, voor de rest alleen voedsel...

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat doet mijn man ook, maar ik heb hem gezegd dat hij ook een pakket voor mij mee moet bestellen... Ik zit het hele jaar 6 dagen en 4 avonden in de week alleen thuis en daar zeur ik nooit over dus daar mag best eens iets leuks tegenover staan. ;) (En daarbij vind ik het gewoon leuk om zo'n doos uit te pakken... :D )

Zelf heb ik, tot mijn verbazing, een mailtje(!) van mijn werk gekregen met daarin een linkje naar de website waar ik iets uit mag zoeken. Kregen we vorig jaar nog een mooie catalogus waar we iets uit konden kiezen, die persoonlijk door mijn leidinggevende werd uitgedeeld, is dat er dit jaar niet meer bij. Zelf geen persoonlijk woordje in die mail, nee, gewoon een standaard mail die ze zo naar iedereen hebben gestuurd. Op de betreffende website trouwens wel een filmpje met zakelijk geleuter van de voorzitter van de raad van bestuur...

Niet dat ik niet blij ben met zo'n bon, hoor. Ik vind het leuker dan een pakket waar ik meestal niks aan heb maar het had wel wat persoonlijker gekund, vind ik. Het is voor mijn leidinggevende een kleine moeite om even een kort stukje te typen voor ze die mail doorstuurt.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,579
    3,070
    113
    Niks omdat het slecht gaat met het bedrijf :(

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man heeft een mailtje gekregen met daarin een code voor een site. Daar kan hij iets uitzoeken.
    Helemaal prima ( maar helaas zijn het allemaal van die dingen die wij gewoon echt niet nodig hebben, haha ).

En ik niets, maar ik zorg wel voor mezelf hoor. Aszz komt niets tekort :D

15. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik werk op een advocaten kantoor en wij krijgen altijd een ubersjiek pakket met eten erin. Alleen is dat allemaal veel te decadent voor ons en gooi ik de helft altijd weg.. Van die sjieke pastasaus met truffel enzo.. pf brr haha .. Of we krijgen een achterlijk dure fles wijn.. (wij drinken geen wijn)

Geen idee wat we dit jaar gaan krijgen maar ik verheug me er al niet eens meer op.

Gelukkig krijg ik ook een 13de maand dus dat maakt t weer goed ;)

16. eline23

eline23 Niet meer actief

Vriendlief krijgt 2 kerstpaketten, hij krijgt ze deze week dus ben erg benieuwd :) ook krijgr hij nog een 13de maand.
    Ik krijg dit jaar niks omdat ik nu niet werk.

17. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,984
    1,251
    113
    Man krijgt altijd twee flessen wijn en een bon van de Bijenkorf (€50). Helemaal niet slecht, maar ik vind de Bijenkorf altijd zo duur dat het zonde van m'n geld vind. Zelf van een bon. Nu heb ik die van vorig jaar dus ook nog :)
    Voor mezelf ben ik benieuwd. Werk als gastouder bij 2 gezinnen thuis, bij Pasen en Sinterklaas een kleinigheidje gehad (heel leuk en lief), dus we zullen het zien!

18. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ben benieuwd , ik werk bij mijn man op het bedrijf , ben benieuwd :) krijgen het vrijdag , als het ruk is hebben een snertkerst natuurlijk ;)

19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,181
    2,553
    113
    We hebben een picknickmand gekregen van de baas... Incl. Borden, bestek en wijnkoeler...

20. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb een kalender en een bon om via een website wat uit te zoeken gehad. Denk dat ik er een tegoedbon mee ga bestellen.
    Manlief heeft een kerstmarkt, waar ze vooreen bep. Bedrag mogen uitzoeken, maar ze mogen ook zelf geld bijleggen om duurdere dingen daar te halen. Dat is wel fijn.
    Gelukkig geen echt kerstpakket, niet ondankbaar bedoelt hoor, maar daar zit altijd zoveel in wat wij niet eten/drinken/gebruiken, dat vind ik zo zonde. Hou er niet van om eten weg te gooien terwijl anderen honger lijden. Nu kunnen we echt iets uitkiezen wat we gebruiken of schenken aan een goed doel.

Share This Page