Wat een bedragen komen hier voorbij zeg.. en we zitten in crisis? Bij sommige bedrijven is daar blijkbaar weinig van te merken. Hier krijgen we een pakket met wat etenswaren, fles wijn en nog iets kleins van decoratie in huis.
heb toevallig vandaag mijn pakket opgehaald. Zit allerlei etenswaar in en een vouwkrat voor je boodschappen. Plus 2 vrijkaartjes voor de ijssculpturen in Zwolle En een cd, ingezongen door mijn baas........ heb ik nog niet beluisterd.....
Geen kerstpakket voor mij (student) Maar vriend heeft een fles champagne gekregen en een bon voor de bijenkorf!
Cinderellea: Wow das een fijn kado, die bon mogen ze mij ook wel geven ipv een kerstpakket. Wat komt dit eigenlijk weer ondankbaar over... Dit jaar hebben wij een kerstmarkt, mag je zelf je kerstpakket samenstellen voor een bepaald bedrag. Ben erg benieuwd! Het klinkt leuk in ieder geval.
Ja ik was er erg blij mee, vriend vind t allemaal wel best. Zo'n kerstmarkt vind ik ook een leuk idee, kun je tenminste zelf uitzoeken wat je leuk vindt
WAt manlief krijgt weet ik niet. Wij hadden muntjes twv 40 euro en wij mochten dan langs kraampjes uitzoeken wat we wilden kopen. Eventueel ook bijbetalen. Wat je eventueel over had mocht in een pot voor een goed doel (bijv. Voedselbank)
Ik ben dol op kerstpakketten haha .. dit jaar een saladeschaal en slabestek en verder wat italiaanse dingen. Kruiden / sausjes / pasta / zeezout / servetten/ een snijplank eigenlijk allemaal leuke dingen die ook echt wel gaan gebruiken/ opeten.. ! Bij vriendjelief is het wegbezuinigd
Ik krijg niks, maar ben hard aan het sparen voor het plus boodschappenpakket. Nog 2 zegels en ik heb mijn kerstpakket. Manlief krijgt dit jaar een rollade, die we even snel gaan braden en dan in de vriezer doen. 13e maand is kansloos in de bouw, maar ik vind die rollade al heel wat (ze zijn gekrompen van 60 naar 50 man dit jaar). Verder hoop ik op een levend kerstpakketje, dat zou leuk zijn
Van mijnvrijwilligerswerk haal ik hem woensdag op tijdens de kerstborrel. Bij me andere vrijwilligers weg geen idee of ik daar wat krijg( Speelotheek) . En we zullen zien of de vraagouder nog wat mee geeft. Van het GOB wel een kerstbrood gehad.
vrijwilligerswerkorganistatie leuk versierde potjes waar je kaarsjes in kan doen daar waar ik het vrijwilligerswerk uitvoer ook nog iets een high tea pakket (2 soorten thee met zeepje, 2 chocolade´s,etc) ik ben blij met alles nu nog wachten op die van mijn vriend
Mijn man krijgt elk jaar iets praktisch. Tools of gagets et cetera.. Ik werk voor mezelf en ik ga morgen iets voor mezelf uitzoeken
Wegens de bezuinigingen: HELEMAAL NIKS!!!! Best frustrerend, omdat we steeds meer doen in minder tijd en nul beloning krijgen.
Een etentje me mijn collega's aanstaande vrijdag! Erg leuk! Man krihgt donderdag het kerstpakket, meestal eterij/drinkerij. Vind het altijd leuk om samen uit te pakken en te kijken wat er in zit